Andere uitlaat r6

Clemensz

MF'er
29 okt 2008
178
0
Almelo
Ik heb een vraag over een andere uitlaat die ik op mijn r6 gemonteerd heb.
Ik heb gelezen dat als je zonder uitlaat rijd je een grote kans hebt om je kleppen te verbranden, nu is mijn nieuwe uitlaat erg klein en weet niet zeker of deze dan wel genoeg dempt o.i.d.
Is opnieuw afstellen dan noodzakelijk?

$T2eC16RHJHkFFl6kl!RyBSHcuH43!g~~60_82.JPG
 
Afstellen is fijner omdat je dan het benzine/luchtmengsel weer optimaal krijgt maar bij enkel een andere uitlaat zal het zo gek niet lopen. Ga je ook naar een andere luchtfilter of naar open filters of kelken dan raad ik het zeker aan!

Weet niet of je een R6 met carbs hebt (bestaan die?) dan kun je er iets grotere sproeiers in doen maar bij injectie wordt het gelijk een duur geintje met een Powercommander en afstellen op de bank.
 
Ik verander verder niks, maar ik dacht omdat deze uitlaat minder dempt ( kijkt er praktisch bijna doorheen) datdat misschien een probleem zou kunnen zijn, jullie cenken dus van niet :)
 
Denk dat je meer last gaat hebben van de herrie dan van de afstelling. Veel geluid is leuk voor 2/3 dagen, daarna gaat het mateloos irriteren.

Vond het gister avond tijdens de eerste rit al aardig hard, lees: misschien de oordoppen in...


Ander filter erin en laten afstellen als je cat. er ook tussenuit gaat.

waar zit dat ding dan?


trouwens bedankt voor de reacties ! ! !
 
Terug
Bovenaan Onderaan