Furieade Maassluis

Ja maar we kunne natuurlijk ook naar de diergaarde. Daar zijn jonge zeehondjes geboren. Of met z'n alle naar Drievliet. Ik wil Bowlen. Of we huren een fiets bij rent a bike. :Y
 
Laatst bewerkt:
Was weer reuze Gezelly. *O*
full
 
Verdorie, ik moest kiezen tussen de Furieade of de oldtimerrit in S'gravenzande..

Toch de oldtimer rit gedaan in het westland, volgend jaar ga ik zeker naar Maassluis.

Is alweer te land geleden dat ik daar geweest ben, en de laatste keer was het ook echt super leuk, zoveel oude meuk te zien, geweldig is dat :)
 
Als je van ruige muziek houdt. Mijn dochter zingt in een band bij Oporto om de hoek van de haven" Eve, s Fall. *O* Zaterdag om ½5

Clipje.
 
Laatst bewerkt:
ERVAAR de FURIEADE Maassluis 2018
De Furieade is het stadsfeest van Maassluis dat dit jaar voor de 39ste maal wordt gehouden. Het thema voor dit jaar is ‘Ervaar de Furieade’. Is het al waard om het mooie Maassluis te ervaren, dan is het dat zeker tijdens de Furieade. Ook dit jaar zorgt de Stichting Maassluis Maritiem weer voor een vol en gevarieerd programma. In ieder geval is het raadzaam om uw agenda van 3 t/m 7 oktober vrij te houden voor dit evenement.
 
Terug
Bovenaan Onderaan