Ben Spies

Ben is goed maar om hem nou zo geweldig te vinden omdat hij 1 wk titel pakte in het wsbk is overdreven.
Er waren een aantal top coureurs weg. Het is een prestatie natuurlijk, maar niks wauws.
Jarenlang dominant in Amerika; in zijn eerste jaar direct dominant in de Superbikes; in zijn eerste GP-jaar direct pole positions en podiums; in zijn eerste fabrieksjaar een race gewonnen en meerdere podiums. Daarna snel bergaf naar meer revalideren dan mijn opa ooit heeft hoeven doen.

Als alles klopt bij Ben, dan zou je hem qua statistieken gerust neer kunnen zetten naast Andrea Dovizioso (ook één race win, podiums, kampioen geweest). Die jongens zijn fantastisch, ondanks dat ze Valentino, Marquez, Rossi en Pedrosa doorgaans voor moe(s)ten laten gaan.

Of je dat "wauw" noemt of niet ligt er maar net aan hoe makkelijk je onder de indruk bent van iemand, denk ik dan. :)
 
Jarenlang dominant in Amerika; in zijn eerste jaar direct dominant in de Superbikes; in zijn eerste GP-jaar direct pole positions en podiums; in zijn eerste fabrieksjaar een race gewonnen en meerdere podiums. Daarna snel bergaf naar meer revalideren dan mijn opa ooit heeft hoeven doen.

Als alles klopt bij Ben, dan zou je hem qua statistieken gerust neer kunnen zetten naast Andrea Dovizioso (ook één race win, podiums, kampioen geweest). Die jongens zijn fantastisch, ondanks dat ze Valentino, Marquez, Rossi en Pedrosa doorgaans voor moe(s)ten laten gaan.

Of je dat "wauw" noemt of niet ligt er maar net aan hoe makkelijk je onder de indruk bent van iemand, denk ik dan. :)

Juist! Het is maar net hoe je het wilt benaderen. Is het glas half vol of half leeg?
Spies is een fantastisch coureur. Heb hem prachtige dingen zien doen op de R1.

Door alle pech die hij gehad heeft, misschien niet uitgegroeid tot een topper. Maar wel een erg spectaculair rijdende subtopper!
 
Laatst bewerkt:
Daarom zei ik ook dat z,n motogp carriere als een nachtkaarsje uit gaat. Hopelijk vindt hij de weg naar boven terug

Hij werd niet voor niks doorgelaten naar de motoGP na z,n WK titel, het zah er veelbelovend uit,ook z,n eerrste motogp jaar...daarna ging het alleen maar bergafwaarts

Beetje zoals Toseland...goed in WSBK maar te licht voor MotoGP

Tot nu toe is Edwards de enige die een blijvertje was dacht ik...?
 
Ben is goed maar om hem nou zo geweldig te vinden omdat hij 1 wk titel pakte in het wsbk is overdreven.
Er waren een aantal top coureurs weg. Het is een prestatie natuurlijk, maar niks wauws.
Ik zou mijn leventje er wel op kunnen teren. :')
 
Jij (wij) wel maar in het wereldje van de pro's ben je dan gewoon een subtopper.
Ach, de komende veertig jaar zit ik lekker als 'WK Nederlander' met een goede onkostenvergoeding bij de NOS op televisie. :')
 
Laatst bewerkt:
Maar ff serieus, je gaat iemand die jaren alles wint in het AMA en wereldkampioen wordt in het WSBK -welk jaar dan ook- -of dat zo is- geen subtopper noemen. ;)
 
De top is altijd smal, that's why they call it the top ;)
Ik hoop dat je leven er wat rooskleuriger uitziet en niet alleen maar in zwart/wit stellingen.
Althans mijn mening is anders.

Maar in dit geval zou je Wil Hartog dus ook geen topper noemen.
Die ene overwinning op Assen wordt nu nog door iedere motorsportliefhebber geëerd.

Elke racer is een topper die qua talent en snelheid uitstijgt boven op excellent.
Zelfs de middenmoot van de moto3 heeft allemaal razendsnelle toppers, jonge ventjes die zo even twintig tot dertig seconden per ronde sneller rijden dan zelfbenoemde regionale coureurs. :)
 
Daar hoort Colin Edwards zelfs bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij wilde het podium niet opkomen. :N :+

full
 
Ik hoop dat je leven er wat rooskleuriger uitziet en niet alleen maar in zwart/wit stellingen.
Althans mijn mening is anders.

Maar in dit geval zou je Wil Hartog dus ook geen topper noemen.
Die ene overwinning op Assen wordt nu nog door iedere motorsportliefhebber geëerd.

Elke racer is een topper die qua talent en snelheid uitstijgt boven op excellent.
Zelfs de middenmoot van de moto3 heeft allemaal razendsnelle toppers, jonge ventjes die zo even twintig tot dertig seconden per ronde sneller rijden dan zelfbenoemde regionale coureurs. :)

Jouw definitie van de top is anders dan de mijne, laten we het daar maar op houden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan