Ben Spies

Jammer dit, in de WSBK groot fan van Ben , in de MotoGP is het er jammer genoeg niet helemaal uit gekomen,
zelfs me R1 Spies replica gemaakt, 2 wkn geleden ingeruild, net op tijd dus :X [afbeelding]
jammer zeg '( , adios Ben World Champion SBK 2009 :}
full
:}
 
Laatst bewerkt:
Even terug gezocht in mijn foto archief. De volgende foto's zijn gemaakt door Hans-CBR1000 op 06 september 2009 op de Nurburgring:

PICT0161_zps795b8df1.jpg

PICT0162_zpsf43fa1e8.jpg

PICT0163_zpsfa32de0d.jpg

PICT0031_zps7eeba649.jpg

nurbergring060909deel2005_zps7783f049.jpg

nurbergring060909deel2006_zps458c7a44.jpg

PICT0033_zps6b7909e6.jpg

PICT0147_zps1640c6a3.jpg

PICT0032_zps54c1b69c.jpg


Schitterend om te zien hoe Ben daar ronde na ronde voor de bocht remde waarbij zijn achterwiel omhoog kwam!
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig heeft hij wel onze eigen TT Assen weten te winnen. Ondanks de laatste twee seizoenen klote waren blijft hij mijn held!

full
 
Hopelijk hersteld zijn lichaam volledig. Hij had in indianapolis niet moeten proberen te rijden, maar moeten wachten tot komend seizoen. Dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest
 
Ben spies komt terug ! Althans dat las ik op zijn facialbook ....laten we hopen dat het geen 1april grap is van hem

het zou interessant zijn (maar lijkt me sterk), dan verwacht ik wel een mededeling op zijn website. http://www.benspies.com (Ben Spies - El espía: Noticias, deportes y gambas)

Voor de rest, ik kan geen serieus lijkende facebook pagina van hem vinden dus misschien kan je de bron hier delen?
 
hij had laatst gezegd dat het geen optie is dat hij terug komt op een racemotor omdat de spier in zijn schouder die voor de problemen zorgde, niet meer aanhecht. Hij gaat zich focussen op zijn 2e passie, het wielrennen.

hoop dat hij toch ooit weer op een machine kruipt...
 
Er stond eergisteren een uitgebreid "terugkomst"bericht op Superbikeplanet, maar het 1 april-gehalte droop er vanaf. Bericht is sindsdien ook verwijderd. Grapje dus.

(Dat mensen er in trapten... :X)
 
hij wil wel,maar het kan gewoonweg niet,zijn schouder kan het niet aan.
hij ziet zich zelf niet meer op niveau racen in de toekomst.
 
Mooi stukje uit dat interview, kunnen wij als Nederlandse fans en vooral Assen als circuit toch even mooi in onze zak steken.


Crash.net:
How much does the Assen victory mean to you?

Ben Spies:
It was huge for me because it was a race that I fell in love with when I was a kid. I was eight or nine years old watching review tapes from '90-'94 with Kevin [Schwantz] and it was him being crazy on the brakes at the final chicane to pass Wayne [Rainey] and Wayne running off onto the grass and Kevin passing him back!

I remember great races in the 250s as well with Cadalora and Romboni. I remember Doohan when he ate shit there really hard at the fast left hander and hit the fence. I remember all that stuff so Assen was a huge race for me and it was really important in Superbikes to win there and if it was the only GP race that I could have won, I'm glad that it was that one because it's the most historic race on the calendar.

That's what makes it even better because if I could only win one race that it was that one. That's the coolest race of the year and being able to come into that stadium after you win the race and everyone is going crazy is a good feeling. At that race all the fans have their favourite riders but all the fans love all the racers. They love racing and even in WSBK I noticed it.

I know that I had a lot of fans there but I noticed that it was the same for every racer. At some tracks in different countries the fans only cheer for one dude, but in Assen they love everybody.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan