Livio Loi fan topic

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Hi

Als belg vind ik hier nog geen topic voor Livo Loi, dus maar eentje aangemaakt.
Is nog niet oud genoeg om mee te racen in de eerste race van het seizoen maar kijkt enthousiast uit wat ie zal brengen in de moto3.
Was in iedere geval entertainment in de red bull rookies cup.

Moto-Racing TV – Nowości ze świata motoryzacji i pielęgnacji aut
Livio Loi (@LivioLoi) | Twitter
Livio Loi | GP inside
https://www.facebook.com/livio.loi?fref=ts

GEPA_full_5663_GEPA-26081299238.jpg


loi_01_slideshow_169.jpg


livio-wallpaper.jpg


Livio+Loi+Moto2+Moto3+Tests+Day+1+1OtRNbCFSzax.jpg
 
Mooi dat Livio hier zijn eigen topic heeft!
Echt een supertalent, kijk er naar uit om te zien wat ie kan in de Moto 3. Verwacht zeker dat hij dit jaar podiums gaat pakken, dit ventje heeft het gewoon!
 
Waarom is Loi mee naar Qatar? Hij mag toch niet rijden. Zeker in deze tijden: kosten sparen. :)

Ik verwacht veel van Loi. Klein, snel. Goed voor de Belgen dat iemand meerijdt dit serieus kansmaakt op succes.
 
zag een interview op motogp.com, zijn engels is ook erg goed voor een 16 jarige.
 
Super kereltje; gaan we nog veel van zien! Heb hem een paar jaar geleden op Zolder zien trainen....
 
Livio is nu op gelijke aantal WK punten gekomen met onze Jasper Iwema, 8 punten

Livio, 16 jaren jong en debutant in deze klasse...

Jasper, tja..

Jasper als maatstaf voor supertalenten, echt? Als ik de verhalen hier zo las had ik niet verwacht dat hij aan het einde van het seizoen nog buiten de top 20 zou staan..... Maar dat kunnen we beschouwen als een leerjaar, hopelijk volgend jaar betere kansen/motor (?)
 
Laatst bewerkt:
Nja, het marcVDS team heeft centen dat het barst, dus dat zit wel snor, niet vergeten dat dit mannetje ook de eerste (2?) GP's gemist heeft omdat ie gewoonweg nog te jong was. Heb hem hier in de buurt op een pocketbike in de rondte zien gaan, maar dat komt wel goed hoor. Sturen als een malle, verwacht volgend jaar idd betere resultaten
 
Waarom is Loi mee naar Qatar? Hij mag toch niet rijden. Zeker in deze tijden: kosten sparen. :)

Ik verwacht veel van Loi. Klein, snel. Goed voor de Belgen dat iemand meerijdt dit serieus kansmaakt op succes.

In Qatar worden o.a. de persfoto's geschoten voor het komende raceseizoen
Livio moest er dus wel zijn!
 
Opzouten oma!!!

Ik begreep gisteren van een oud minibike collega van Loi ( en nu coureur in het ONK SS) dat onze kleine belg met grote geweren aan het spelen is op dit moment, op "vakantie" bij ome #5 Colin !
 
Even een schopje.
Wat zijn de Loi fans allemaal stil?
Hij heeft het prima gedaan in Qatar,helaas net buiten de punten maar dat gaat nog wel goed komen dit seizoen denk ik. :)

130614-photo4_800.jpg
 
Blijft stil hier. Zijn team heeft een fabrieks KTM geregeld voor Assen en de Sachsenring, omdat Loi aangaf niet met de kalex-ktm overweg te kunnen qua afstellen. Ik hoop voor hem dat het hem brengt wat hij denkt, maar zijn team is nogal negatief. Misschien proberen ze hem zo te triggeren?
bron
 
Terug
Bovenaan Onderaan