Gestolen: Suzuki GSX-R 600 K4 Blauw/Wit Eindhoven TU/e

DnBandiet

Rookie
16 nov 2011
29
0
Eindhoven
Hallo heren,

Gisteren (29-10-2013) om 18:51u is mijn motor gestolen vanaf het TU/e terrein bij het StudentenSportCentrum aan de Onze Lieve Vrouwestraat 1 in Eindhoven. Ze hebben het stuurslot afgebroken en zijn door de fietserstunnel gegaan en hebben hem richting de Kennedylaan geduwd. Op het fietspad aan de kant richting de A50 is hij voor het laatst nog door iemand op het fietspad gezien terwijl deze werd geduwd.

Het is mijn primaire vervoersmiddel dus hoop dat iemand misschien iets heeft gezien.

1395969_10202488549195847_1953916275_n.jpg


531876_10202488555316000_1489280124_n.jpg


De foto's zijn wat ouder, ik heb laatst de remleiding vervangen voor blauwe, zwarte pazzo korte hendels erop gezet en nieuwe voetsteunen gemonteerd.

Alvast bedankt,

Luke
 
Laatst bewerkt:
Gatverdamme -O- Ik walg van zulke mensen :r

Heel veel sterkte en ik hoop echt voor je dat ze hem terugvinden want met het OV ben je ook niet geholpen... :(
 
Balen Luke,
Van twee mannen bij mij op de sportschool (Knetemann Den Haag) zijn beide GSX'en gestolen (niet tegelijkertijd overigens). ;(
Heb dergelijke droeve verhalen dus al eerder mogen aanhoren, hopelijk ben je goed verzekerd, maar je zit in ieder geval voorlopig zonder vervoer begrijp ik.
Succes met het terugvinden en anders met de aankoop van een "nieuwe fiets". :]
 
Peutverruhdikkie!

Spijtig en sterkte ermee.
Loop eens een rondje door de buurt en kijk in de steegjes.
Praat ook met wat garages in de buurt.

Als je de motor ziet: politie bellen en vertellen dat er een politiewagen gejat wordt. Als ze er dan zijn, zeggen dat het eigenlijk om je motor gaat.
 
Stuurslotje stelt nooit veel voor,altijd ergens aan vast zetten die hap!
Mijn hondatje is minder interesant dan dat prachtding van jou maar toch gaat hij altijd aan 2 kettingsloten aan vast object vast.

Maar blijft mooi kut natuurlijk,hoop dat hij snel zonder schade terug komt.
 
Stuurslotje stelt nooit veel voor,altijd ergens aan vast zetten die hap!
Mijn hondatje is minder interesant dan dat prachtding van jou maar toch gaat hij altijd aan 2 kettingsloten aan vast object vast.

Maar blijft mooi kut natuurlijk,hoop dat hij snel zonder schade terug komt.
Ja klopt, achteraf is mooi wonen. Het is gewoon dat ik altijd met die motor op pad ben en veel kleine stukken rij. Op een geven moment ben ik wat lakser geworden met het gebruik van het schijfslot. Dom natuurlijk, maar nu niets meer aan te doen.

Was toch fijner geweest als andere mensen van mijn spullen af waren gebleven...
 
missschien ff op www.forum.dutchbodybuilding.com posten, aangezien het bij een sportcentrum was heb je daar misschien nog kans.. als je bij allerlei kijkt is er een sectie motor topic..

succes!
 
Dat is dus in ieder geval al de tweede dit jaar die daar weggehaald wordt. In april hebben ze de KTM LC4 van een kennis weggehaald, zal nog eens navragen of hij ooit nog iets daarvan gehoord heeft. :)
Heb je ook nog eens nagevraagd over de bewakingsbeelden daar? Hij heeft dat toen ook gedaan maar was allemaal moeilijk..

Was jij toevallig om half 11 's avonds nog in de buurt van het MMC aan het zoeken? Dan heb ik je namelijk nog zien zoeken. Op welk fietspad bedoel je precies eigenlijk? Zal vanavond op weg naar huis nog eens goed rondkijken ;)
 
De beveiliging al aangesproken? Die rijden daar normaal toch met een autootje rond en als het goed is hangen op sommige plaatsen ook camera's (toen ik er nog zat iig). Succes en sterkte in elk geval.
 
worden veel motoren gejat in eindhoven:( mijne is in juli gejat..

ik zal op de gym eens rondvragen of iemand iets heeft gezien. Als ik jou was zou ik beelden van tue opvragen en op geenstijl.nl klatsen ofzo
 
Dat is dus in ieder geval al de tweede dit jaar die daar weggehaald wordt. In april hebben ze de KTM LC4 van een kennis weggehaald, zal nog eens navragen of hij ooit nog iets daarvan gehoord heeft. :)
Heb je ook nog eens nagevraagd over de bewakingsbeelden daar? Hij heeft dat toen ook gedaan maar was allemaal moeilijk..

Was jij toevallig om half 11 's avonds nog in de buurt van het MMC aan het zoeken? Dan heb ik je namelijk nog zien zoeken. Op welk fietspad bedoel je precies eigenlijk? Zal vanavond op weg naar huis nog eens goed rondkijken ;)

Bewakingsbeelden zijn er en heb ik een beetje van mee kunnen kijken. Die kerel ging een compilatie maken voor de politie maar ik moest hem eerst een kopie van de aangifte overhandigen. Ik heb via internet meteen aangifte gedaan dus moet even op de post wachten. Ja was inderdaad nog tot laat in de buurt aan het zoeken ja ;). Ik verwacht wel dat je mij gezien hebt.

Tussen het sportcentrum en de fietsenstalling van het sportcentrum loopt een fietspad onder de Onze Lieve Vrouwestraat door.

Bedankt, probeer hem maar te vinden ;). Ik verwacht dat hij ergens Vaartbroek ofzo is ingegaan. Maar dat zijn enkel speculaties.

Motor stond bij A, is bij B onder de weg door gegaan en bij C voor het laatst gezien.
DcCmk3SfQQc_IP-tswkMz54CZ9mN9jf_SkWWGBFq5gs
 
Laatst bewerkt:
Op de beelden van de TU/e is enkel te zien dat ze met 2'en zijn, en zonder licht op een Puch Zip (oud model) de motor voort duwen. Daarna zijn de aan de kant van Winkel Centrum Woensel tussen het eerste en 2e viaduct nog gezien op het fietspad. Dus als iemand hem daar gezien heeft hoor ik het graag ;).

Nog een paar details wat betreft de motor.

- Pazzo verstelbare korte rem+koppelingshendel (zwart met gouden accenten)
- Blauwe RVS remleidingen
- Brembo remschijven + blokken voorzijde
- Voorspatbord gerepareerd met polyester
- Een steuntje voorspatbord afgebroken van voorvork (onderste boutje rechts mist)
- GoPro mount zit op de tank geplakt
- Tank voorzien van blauw-witte tankpad met een R erop (GSX-R logo)
- Lichte krassen op de tellerunitglas door schaven gaskabels
- Niet originele zwart-aluminium stuurgewichten met tekst ingefreesd
- Onderkuip gerepareerd met polyester
- Custom voetsteunen (rond zonder scharnier)
- Velgen voor+achter met witte bies
- Voor vlakke (niet uitstekende) LED knipperlichten
- Onder de teller-unit twee goudkleurige vermogensweerstanden zichtbaar in draadboom
- Yoshimura RS-3 uitlaat met achterin 5mm gat voor custom dB-killer
- Uitlaat heeft wat schuifschade aan de onderrand
- Achterzijde taartschep verwijderd (slechts klein beugeltje voor kenteken en knippers)
- LED knipperlichten achter
- Luchtfilter vervangen voor K&N powerfilter (in originele box)
- Achterste zitje is van Chinese afkomst en heeft een ander patroon dan het bestuurderszitje
- Achterbrug is herkenbaar door inslijten van de ketting bij linker achterbruglager
- Een van de 4 bouten waarmee het achtersubframe vastzit is niet origineel (ander uiterlijk)
- Motor is voorzien van "Deurstopper" model valdoppen aan de voorzijde
- Voorband is een Michelen Pilot Power 2CT die er aardig wat km's op heeft zitten
- Achterband is een Michelen Pilot Power 2CT met nog meer dan 50% profiel te gaan
- Kleine schuifschade linker carterdeksel (onderrand)
- Koppelingskabel loopt wat vreemd waardoor hij zichtbaar is in de opening van de linker kuip
- Voorspatbord is aan de voorrand voorzien van een zilverkleurig stickertje
 
Ik kom regelmatig op het sportcentrum en verwonder me vaak over het aantal motoren op de brug over de Dommel. Ik woon in vaartbroek en zal mijn ogen openhouden. Persoonlijk zou ik mijn pijlen op de omgeving winkelcentrum Woensel richten....

Al met al een vervelende situatie en hopelijk wordt ie nog terug gevonden!
 
Ja omdat ze aan de overkant van de Kennedylaan gezien zijn (andere kant dan Vaartbroek) verwacht ik zelf ook dat ze in Vlokhoven zitten. Ik kijk d'r regelmatig rond of ik ze zie rijden. Maarja, het weer is nog niet echt goed geweest om een gestolen motor eens lekker uit te testen.

Bedankt voor het meekijken in elk geval.
 
Ik was dit weekend nog in Woensel en ook Vaartbroek. Mijn ogen goed open gehouden, helaas niets gezien. Het is ook niet te verwachten dat ie bij iemand voor in de tuin staat maar goed...je weet maar nooit.

Blijf kijken voor je!
 
Aangifte niet via internet doen. Volgens mij kan dit ook niet.

Op het politiebureau aangifte doen. Dan wordt je motor direct gesignaleerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan