blok aansluiten

joske129

Rookie
2 nov 2013
3
0
beste

ik heb een tijdje terug een loncin blokje gekocht 50 cc voor op mijn jincheng dax nu blijken de kleuren van de kabels van de kabelboom en die van de blok niet overeen te komen op mijn blokje heb ik : blauwwit,groen,geel,zwartrood, wit,groenrood aan mijn kabelboom heb ik :groenwit,geelrood,zwart,wit,witrood,geel
als iemand hier raad mee heeft ik vind nergens op het internet info over dit.

alvast bedankt
grts jos
 
ik vijs niet graag een nieuwe blok uit elkaar aangezien ik daar niet zoveel verstand van heb daarom hoopte ik dat iemand hier er al ervaring mee had

Heb je niet gegoogled op elektrisch schema jincheng dax ? Dan krijg je dit> http://www.daxforum.be/forum/viewtopic.php?f=9&t=39300

Het handigste zou zijn dat je 2 kleurenschema's vind waarin de kleuren en de functies van jouw brommer en het nieuwe blok overeenkomen met elkaar.

Als je maar 1 schema kunt vinden moet je de logica van Martell volgen, welke kleur hoort bij welk onderdeel, en wat is de functie daarvan.

Nog handiger is het waarschijnlijk als je het op bovenstaande DAXsite vraagt. Daar zitten waarschijnlijk de echte kenners. *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan