tassen op VT800c

scoob

MF'er
22 mei 2004
121
0
Wijchen
Beste mensen,
Ik wil de komende winter tassen op mijn Shadow 800c gaan plaatsen. Graag zou ik wat info willen hebben:

heb ik "tasafhouders" nodig? Zo ja, hoe kom ik daar aan. Ik zie ze nooit in catalogi staan?

Zijn er mensen die al tassen hebben op een shadow 800c en een foto willen plaatsen? Ik ben erg benieuwd hoe de verschillende modellen op een vt 800c er uit zien.

Bedankt voor jullie hulp!
animal1.jpg


[edit]foto verkleind[/edit]
 
hoi scoob zelf heb ik op mijn ltd dikke rekkers met kleine haakjes eraan. een soort spinner dus die je wel eens op een bagage drager ziet van een fiets.achter mijn tassen.
 
@rein
kun je me iets meer vertellen.....misschien een foto? Ik ben niet zo technisch :X
 
hoi scoob een foto kan ik je niet laten zien geen dig camera die rekkers of elastieken kun je vergelijken met die rubber ringen die aan de onderkant van een tent zitten waar je de tent mee opspand daaraan zitten 2 haakjes .een haakje komt onder het buddysit en dan geklemd om een frame buis en de ander aan de onderkant van de schokbreker zit er bij mij al een paar jaar op.
 
ik heb ze zelf gemaakt voor de schadow van mn vriendin,
niet erg mooi, (moest ff snel, ben er nog geen uur mee bezig geweest, incl, passen en spuiten)

puur functioneel, tassen zitten er toch nooit op, alleen met vakantie, zijn in 2 minuten geplaatst en verwijderd.

full
 
Zeg scoob, heb zelf ook eenzelfde vt800, en zit ook al een tijdje naar tassen te kijken. Je zegt dat je afstandhouders hebt, maar kun je me daar wat meer over vertellen??? Welke, waar, hoe duur, foto?

Alvast bedankt!
 
@ Sandertje: Ik ben wat laat met reageren. Ik heb mijn tasafhouders op de beurs in Den Bosch gekocht. Ik vond een kraampie met veel chroom. Nog 1 verpakking van Highway Hawk met tasafhouders voor de VT700 en 800. Prijs: 50 euri. Prijzig, maar wel mooi glimmend. Al schijnt dat chroom van Hihway Hawk niet geweldig te zijn.... :X Ze staan niet meer in de nieuwe catalogus.... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan