Weer een GS1000

Ben iedere keer als jij een foto post , diep onder de indruk van wat jiij maakt :9~ :}


Bedankt voor het compliment, maar ik dien er wel bij te vermelden
dat ik draaier van beroep ben, waardoor een hoop dingen wat makkelijker zijn.
 
Adaptertjes gemaakt voor de brembo,s.
Moeten nog wel afgewerkt worden.[afbeelding]
Leuk project :Y , volg het met veel plezier. Vooral het vakkundige draai- en freeswerk :}

Zoals je deze GS 1000 aan het opbouwen bent is het (bijna :) ) helemaal mijn smaak.
Kwam laatst zelf met het uitmesten van de onderdelenvoorraad deze adapters tegen.

adapters_remklauw.jpg
Heb ooit een Fireblade gehad en het staat mij vaag bij dat deze adapters er bij horen.
Had ze tot vanmiddag op MP te koop staan. Heb ze er maar snel afgehaald nu ik zie hoe fraai zo'n dikke CBR 900 RR voorvork staat in een GS 1000.

Adpaters heb ik dus al, nu nog een bijpassende GS 1000 vinden :)
 
_O- _O- , jij doet het dus andersom :) , maar je zoekt toch een 1100?
Op nummer 1 staat de GS 1000. Maar om nu een mooie originele (en dure :) ) GS 1000 radicaal te verbouwen vind ik zonde. Vind ik trouwens van iedere mooie originele klassieker.
Maar als zo'n oudje al te ver heen is, of al verbouwd is dan is dit

253968_10151133921697430_1596251645_n1.jpg

wel het ultieme voorbeeld.
En op nummer 2 zo'n dikke originele (die weer origineel en niet verbouwd) eerste type GSX 1100.

Had deze verkoper gemaild met het voorstel zijn GS 750 (kan later een GS 1000 blok in gelepeld worden) te ruilen voor mijn GS 750E. Maar geen reactie, dus geen interesse :N

Maar voorlopig vermaak ik mij met de GS die sunikoi hier aan het bouwen is :)
 
Je hebt gelijk natuurlijk, een GS1000 is (ook in mijn ogen) een stuk mooier dan de latere generaties 750/1100`s , heb je die rode gezien op MP voor €1275,00? Het is wel bizar hoor, want tot 1-2 jaar geleden stonden de 1000`s ook voor rond de €300 te koop.......

On topic maar weer hier, excuus Sunikoi
 
Het is wel bizar hoor, want tot 1-2 jaar geleden stonden de 1000`s ook voor rond de €300 te koop.......

:Y heb ik de mijne ook voor :+ gaat dus de goede kant op met de prijzen, niet dat ik hem verkoop _O-
 
Leuk project :Y , volg het met veel plezier. Vooral het vakkundige draai- en freeswerk :}

Zoals je deze GS 1000 aan het opbouwen bent is het (bijna :) ) helemaal mijn smaak.
Kwam laatst zelf met het uitmesten van de onderdelenvoorraad deze adapters tegen.

Heb ooit een Fireblade gehad en het staat mij vaag bij dat deze adapters er bij horen.
Had ze tot vanmiddag op MP te koop staan. Heb ze er maar snel afgehaald nu ik zie hoe fraai zo'n dikke CBR 900 RR voorvork staat in een GS 1000.

Adpaters heb ik dus al, nu nog een bijpassende GS 1000 vinden :)


De adapters op de foto zijn idd erg mooi, die kwaliteit haal ik helaas niet, daar heb je echt een cnc bank voor nodig.
Deze staan geweldig op een gs1000, zuinig op zijn.

:9~ :9~
 
Je hebt gelijk natuurlijk, een GS1000 is (ook in mijn ogen) een stuk mooier dan de latere generaties 750/1100`s , heb je die rode gezien op MP voor €1275,00? Het is wel bizar hoor, want tot 1-2 jaar geleden stonden de 1000`s ook voor rond de €300 te koop.......

On topic maar weer hier, excuus Sunikoi

Geeft niks SUZUHA, gaat toch over een GS1000, dus kan nooit kwaad.
 
Op nummer 1 staat de GS 1000. Maar om nu een mooie originele (en dure :) ) GS 1000 radicaal te verbouwen vind ik zonde. Vind ik trouwens van iedere mooie originele klassieker.
Maar als zo'n oudje al te ver heen is, of al verbouwd is dan is dit

[afbeelding]
wel het ultieme voorbeeld.
En op nummer 2 zo'n dikke originele (die weer origineel en niet verbouwd) eerste type GSX 1100.

Had deze verkoper gemaild met het voorstel zijn GS 750 (kan later een GS 1000 blok in gelepeld worden) te ruilen voor mijn GS 750E. Maar geen reactie, dus geen interesse :N

Maar voorlopig vermaak ik mij met de GS die sunikoi hier aan het bouwen is :)


Je hebt op beide punten gelijk, een originele is natuurlijk ook mooi, maar een verbouwde
is op zn eigen manier ook mooi.
Daarom maak ik de combinatie om te zorgen dat het zonder twijfel een GS 1000 is, maar wel gemoderniseerd.
De bike op de foto is een beauty, voor mij een 9.5(Geen 10, want ik vind de kleuren niet mooi).
:W
 
Je hebt gelijk natuurlijk, een GS1000 is (ook in mijn ogen) een stuk mooier dan de latere generaties 750/1100`s , heb je die rode gezien op MP voor €1275,00? Het is wel bizar hoor, want tot 1-2 jaar geleden stonden de 1000`s ook voor rond de €300 te koop.......

On topic maar weer hier, excuus Sunikoi


Daarom heb ik er meteen twee gekocht :+

Eentje staat nog steeds in een hoekje origineel te zijn en de andere is "Het Project" wat al jaren loopt.
Een GS1000 is in 1992 mijn tweede motor geweest die ik kocht, Blijft een icoon en gaan dus beide niet meer weg :N :W
 
Daarom heb ik er meteen twee gekocht :+

Eentje staat nog steeds in een hoekje origineel te zijn en de andere is "Het Project" wat al jaren loopt.
Een GS1000 is in 1992 mijn tweede motor geweest die ik kocht, Blijft een icoon en gaan dus beide niet meer weg :N :W

Mazzelaar!, Dan had jij de middelen én de ruimte én het geduld op het juiste moment *O* :}

Heb je een topic van "Het Project" ?
 
Houd de originele ook origineel, worden steeds zeldzamer.

Inderdaad, topic van je project, of foto,s??

Misschien kan ik wat ideen afkijken,pikken jatten, heb ik geen moeite mee. :?

Willen graag meekijken.

In ieder geval succes ermee. :9~ :9~
 
Klopt, ik ben verder gegaan bij http://xtremebikez.nl/forums/showthread.php?1742-GS1000-projectje

Helaas heeft dat forum op z'n gat gelegen. En in het nieuwe forum zijn mijn foto's nog niet terecht.. :/ Topic is gelukkig wel blijven bestaan.
Maar ondanks alles staat dit project toch al ruim een jaar stil hoor.. :$ Reden is puur tijdgebrek, en daar moet in de winter echt verandering in gaan komen.
 
Laatst bewerkt:
Mazzelaar!, Dan had jij de middelen én de ruimte én het geduld op het juiste moment *O* :}

Nouja, middelen.. 1250,- totaal voor twee rijdende GS1000's in behoorlijk originele staat vind ik wel meevallen ;)
Ruimte had ik toen inderdaad wel en voorheen niet, hoewel die ruimte nu ook vol staat :z

Geduld had ik al, zie m'n bovenstaande bericht, project staat al ruim een jaar stil (fysiek, niet in m'n hoofd ;) )
 
Allereerst complimenten voor je project..
Maar dat van die CNC bank vind ik echt een misvatting.
Iedere "ouderwetse" bankwerker/Freeser kan dit maken.
Echter niet met zo'n snelheid, en precisie als het om aantallen gaat.
Succes verder ! ;)

De adapters op de foto zijn idd erg mooi, die kwaliteit haal ik helaas niet, daar heb je echt een cnc bank voor nodig.
Deze staan geweldig op een gs1000, zuinig op zijn.

:9~ :9~~
 
Allereerst complimenten voor je project..
Maar dat van die CNC bank vind ik echt een misvatting.
Iedere "ouderwetse" bankwerker/Freeser kan dit maken.
Echter niet met zo'n snelheid, en precisie als het om aantallen gaat.
Succes verder ! ;)

Sommige dingen krijg je op een gewone freesbank echt niet zo mooi als op een CNC gestuurde!
 
leuk begin misschien
ZeelandNet Prikbord | dé koop- en verkoopsite van Zeeland!

Op nummer 1 staat de GS 1000. Maar om nu een mooie originele (en dure :) ) GS 1000 radicaal te verbouwen vind ik zonde. Vind ik trouwens van iedere mooie originele klassieker.
Maar als zo'n oudje al te ver heen is, of al verbouwd is dan is dit

[afbeelding]
wel het ultieme voorbeeld.
En op nummer 2 zo'n dikke originele (die weer origineel en niet verbouwd) eerste type GSX 1100.

Had deze verkoper gemaild met het voorstel zijn GS 750 (kan later een GS 1000 blok in gelepeld worden) te ruilen voor mijn GS 750E. Maar geen reactie, dus geen interesse :N

Maar voorlopig vermaak ik mij met de GS die sunikoi hier aan het bouwen is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan