Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou mijn nick ook graag gewijzigd willen hebben.
Alvast dank


van GSX-R 600
naar Hondamaniak

Done! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zouden jullie mijn nickname ook kunnen veranderen aangezien ik geen ducati meer heb.

Van Choduc naar Carbon

(heb gekeken en deze naam is in 2005 geregistreerd maar nooit gebruikt om te posten)


Done! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@GSX-R 600: wat als de Honda plaats maakt voor een andere liefde?
@daddycewl: teveel gedronken/gesnoven/anders of vergeten uit te loggen en haalt iemand een streek met je uit?
 
Zou graag mijn naam verandert zien in Suzuha TR1

Kan dit aub

___
ok
___
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo moderatoren,
Zou graag de nickname voodoo willen hebben. Deze bestaat al, maar is nooit mee gepost. Heb ik in2003 zelf aangemaakt, maar al vrij snel de inloggegevens van kwijt gemaakt.
Bvd en mvrgr
Eddy
 
Hallo moderatoren,
Zou graag de nickname voodoo willen hebben. Deze bestaat al, maar is nooit mee gepost. Heb ik in2003 zelf aangemaakt, maar al vrij snel de inloggegevens van kwijt gemaakt.
Bvd en mvrgr
Eddy
Klonen

Het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te maken op Motor-forum. Ook is het niet de bedoeling om één account met meerdere mensen te gebruiken. Indien je om wat voor reden niet meer in staat bent je account te gebruiken, stel dan één van de moderators daarvan op de hoogte. Die kunnen je een wachtwoord sturen of wellicht eventuele andere problemen oplossen. Indien je geregistreerd bent maar toch niet tevreden bent over je naam op het forum, dan is het mogelijk een éénmalige nicknamechange door te laten voeren. Zie hiervoor het Aankondigingenforum.
 
Hallo moderatoren,
Zou graag de nickname voodoo willen hebben. Deze bestaat al, maar is nooit mee gepost. Heb ik in2003 zelf aangemaakt, maar al vrij snel de inloggegevens van kwijt gemaakt.
Bvd en mvrgr
Eddy
inlog gegevens naar je wannadoo account gezonden.

Indien problematisch: crew@motor-forum.nl
 
Vandaag worden er geen aanvragen meer in behandeling genomen, tenzij er nieuwe aanvragen bij komen.
 
Verzoek tot wijziging :

Oude username : RoLoo
Nieuwe username : ...Ron... (met dus 3 puntjes ervoor, en 3 er achter)

Heb gecheckt, en ...Ron... is niet in gebruik... :)



Geregeld (DD)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedenavond,

Graag zou ik Rerservebelg in " De Dokter " willen veranderen..
Volgens de link is deze naam nog niet in gebruik..

Alvast bedankt en een goed weekend! :-)

Done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan