Welke maat heeft een standaard stuur van een GS 450?

Hotrodbug

MF'er
10 jun 2013
37
0
Ik zou graag andere handvaten steken op mijn GS 450 van 1986,maar ik weet echt niet welke maat mijn stuur heeft! De meeste sturen worden in inch uitgedrukt! Maar ik zou echt niet weten welke maat het dan heeft! Mijn stuur heeft een diameter van ong. 2cm maar hoe is dit in inch! Heb al is op een inch converter gezien maar is dit dan 7/8 ?? Wie kan me zeggen wat de juiste maat is?? Thanks
 
Als t antwoord zin zou hebben wel ja, maar jij stelt geen vragen. Jij probeert alleen maar iemand aan te vallen. En als t ff kan lekker af te kraken. En vervolgens ben je zelf vergeten wat je geschreven of gevraagd hebt.

Ik denk niet dat ik je een antwoord kan geven waar jij tevreden mee kunt zijn.
Je zal wel gelijk hebben.
Het probleem met mij is dat ik er niet goed tegen kan wanneer een al lang geven kloppend antwoord word onderuit gehaald met een lulverhaal en dat ze vervolgens ook nog gaan zitten liegen om het te onderbouwen en als dat ook niet lukt maar beginnen over de leeftijd en/of brillen.
 
Was dus 22mm! En je hebt gelijk,dat meet je niet met een lat maar mijn schuifmaat heb ik met de verhuis in een doos gestoken en die is dus zoek! Maar nu ben ik eruit. En ik moert zeggen dat er wel wat animo was in deze topic,hahaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan