Weer een GS1000

foto in de kabel bekneld geraakt,
nu via andere kabel.
full
 
Nog geen foto, van de harley, maar wel een paar onderdeeltjes.

Olietank ophanging .
full
 
Pet af Sunikoi! :} Echt schitterend. Wat ik knap vind, is dat je deze fraaie parts niet alleen kunt maken, maar ook kunt bedenken hoe je ze graag hebben wilt. En dat zijn eigenlijk twee gaves ;)
 
Pet af Sunikoi! :} Echt schitterend. Wat ik knap vind, is dat je deze fraaie parts niet alleen kunt maken, maar ook kunt bedenken hoe je ze graag hebben wilt. En dat zijn eigenlijk twee gaves ;)

Daar lijkt het wel op, maar eigenlijk kloot ik maar wat aan.
Heb een grof idee, en maak af en toe een schetsje, en begin dan gewoon.
Al doende krijgen de onderdelen dan vorm, en groeit het als het ware.
Nadeel is dat als een onderdeel helemaal verkeerd groeit, het dan de vuilnisbak in kan.

Vind het zelf niet zo,n gave, zie hier mensen op het forum die in mijn ogen nog wel meer kunnen.
Genieten van je hobby, op welke manier dan ook, is ieders belangrijkste gave.
 
Ben het wel met CH racing eens hoor, als ik op je foto`s zie wat je verzint en maakt,(wat er dan ook in de vullisbak ligt) , het is geweldig wat jij op Alu gebied laat zien!
 
Zeg sunikoi doet die broer P nog wat of zit die alleen maar schone schijn te maken met jouw kunstwerkjes??

Groeten 3,14ter
 
Zeg sunikoi doet die broer P nog wat of zit die alleen maar schone schijn te maken met jouw kunstwerkjes??

Groeten 3,14ter

Voorlopig is het alleen schone schijn, de machine loopt, en hij heeft er een paar keer
mee gereden, maar er moet nog van alles aan gebeuren, maar dat is niet mijn
pakkie an.

Ik drink er nog wel een glaasje SPA op!! O-) _O-
 
sorry,maar een goede frezer/draaier wel.techniek van nu is misschien beter,maar vakmanschap?????

Ik ga er niet over discussieren, want dat wordt een eindeloos verhaal.

Vakmanschap is in beide gevallen belangrijk, alleen ligt dat op verschillende vlakken.
Een slechte vakman achter een cnc bank bakt er ook niks van.
 
hey 3 14 misschien ben ik niet de vlotste,en ben ik heel dankbaar voor de hulp van mn broertje. maar die harley van jou is in t zelfde jaar uit elkaar gehaald,en ligt nu nog in onderdelen in de schuur??? lol met heel vriendelijke groeten,de onbevreesde
 
Hee fearles hoe is het gozer??
Heb je gebeld maar je zal wel je arme vrouw aan het lastigvallen zijn ;-)
Sunikoi maakt er leuke spulletjes voor dat is zeker wat me wel opvalt dat we met zijn allen steeds gekker worden.
Draaibanken freesbanken las aperatuur een brug garage etc.
En we spreken nog over hobby mijn lieve help als dat niet uit de klauwen is gehuppeld weet ik het ook niet meer hoor........oww ja ik heb een glasparel straalkast staan dus mochten jullie nog wat nodig hebben.

Met vriendelijke groet 3,14ter
 
Heb je ff niks gedaan, komt oma weer om de hoek kijken.
Het wordt tijd dat oma naar het hiernamaals verdwijnt!

Heb ff andere dingen te doen gehad,maar toch weer een paar motorsteuntjes
gefabriekt.

Staat wel weer netjes vind ik.
Ben nu verschillende dingen van het frame aan het wegslijpen,
zodat ik nieuwe bevestigingspunten kan lassen voor de rem schakel set.

full
 
Jij kunt dit net zo mooi maken op een conventionele freesbank als op een CNC?

[afbeelding]


Ikke niet, kom een heel eind, maar de kwaliteit ve cnc bank is beter.
Vind bij deze uitstekende kroonplaten, dat de hele contour met een mooie schuine kant of radius uitgevoerd zou moeten zijn.
Conventioneel is dat haast niet te doen.
Met een reishauer kom je een heel eind, maar een cnc bank doet echt een stuk beter.

Wil echter deze discussie sluiten, want hier kan je eindeloos mee doorgaan, open daar
dan een ander topic voor.
 
Die motorbeugeltjes zien er netjes uit, Nico! Kun je nu weer meer tijd gaan wijden aan de gs? Fijne feestdagen in ieder geval!

Hee Bart, heb nog ff wat andere dingen te doen, maar ga dan weer snel verder.
Jouw Suz begint er anders prima uit te zien, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ook voor jullie natuurlijk prettige feestdagen, en volgend jaar gaan we gewoon weer verder.

Greetz: nico
 
Heb je ff niks gedaan, komt oma weer om de hoek kijken.
Het wordt tijd dat oma naar het hiernamaals verdwijnt!

Heb ff andere dingen te doen gehad,maar toch weer een paar motorsteuntjes
gefabriekt.

Staat wel weer netjes vind ik.
Ben nu verschillende dingen van het frame aan het wegslijpen,
zodat ik nieuwe bevestigingspunten kan lassen voor de rem schakel set.

[afbeelding]


Super :} .....wat voor alu is hier nu wél of niet geschikt voor? Kun je hier standaard (wat dat dan ook is?)voor pakken, of MOET het zeg maar uit de vliegtuig industrie komen?

En nee, ik wil hier geen discussie over starten, maar alleen jouw mening als alu-kunstenaar 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan