Kawasaki Z1 / Z900 / Z1000 topic

Een gewolkt grijs/wittig Kawasaki logo met een inner shadow op de tank en ditto z1000 tekst op de kont.

full
 
´K vind het een beetje weinig retro Kawa, meer retro BMW _O- _O- _O- [afbeelding]

Helemaal mee eens, maar het was ook niet de opzet een retrofiets te bouwen, gewoon wat ik kikke vind. Ik heb ook geen rekening gehouden met een eventuele link naar een bepaald model. Ik vond gewoon altijd de druppeltank en eendenbek een erg mooi ontwerp.
Aan die bmw had ik niet eens gedacht. Wel mooi al vind ik de zwart gedeelten wat overaanwezig. T mag wat subtieler :9

komt overigens wel nog een verchroomde koplamp op :Y
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, maar het was ook niet de opzet een retrofiets te bouwen, gewoon wat ik kikke vind. Ik heb ook geen rekening gehouden met een eventuele link naar een bepaald model. Ik vond gewoon altijd de druppeltank en eendenbek een erg mooi ontwerp.
Aan die bmw had ik niet eens gedacht. Wel mooi al vind ik de zwart gedeelten wat overaanwezig. T mag wat subtieler :9

komt overigens wel nog een verchroomde koplamp op :Y


Nee nee, dat het geen retro-bike zou gaan worden had ik al begrepen. Maar een kleine verwijzing naar het origineel, hoe subtiel dan ook, vind ik altijd wel wat hebben.

Maar het is jouw fiets :Y

Koplamp hoeft niet persé chroom te zijn maar mag wat minder ver naar voren uitkijken, denk ik, maar wie ben ik. :W
 
dan maar even een verzoek voor een bijna Z900. heeft iemand nog zo'n old school termignoni uitlaat? zat toevallig ook op een bimota KB O-)
full
 
Dit jaar nog met een aantal Kawasaki Z1 topic liefhebbers geweest, een aanrader mooi spul en aardige gastvrije man van de Z street.
Ook de reuzenhond deed niets dan vriendelijk zijn,maar meld je wel even aan als je gaat.

full
 
Laatst bewerkt:
:]
Voor het geval er overheen is gekeken, in de herhaling..............

Nieuws over het Nol Bikker project, va 09.00 uur open op deze dag dus 11.00 uur is mooi om daar aan te komen.
Om niet al te vroeg op te moeten, maar om er een route naar toe te gaan rijden is dan toch haastwerk,en er is een route in het dagprogramma opgenomen.
Als er toch mensen zijn die het leuk vinden met een groepje aan te komen,stel ik voor verzamelen Hotel/rest Vianen 10,00 uur vertrek van daar dan is er nog een heel aardige mooie route om naar Nol Bikker te rijden, even weg van de snelweg.
Laat maar even weten of dat idee aanslaat.

Voor het weer die dag moet ik nog even zien of er bij de KNMI nog wat valt te organiseren. *D

Vergeet het aanmeldingsformulier niet in te vullen..............Ook je kentekenbewijs mee nemen voor de controle , tenslotte kom je niet zo maar even in het Guinness Book of World Records 8-)

Nol Bikker Motoren | Kawasaki dealer te Noordeloos | Motoren - Jet-ski - ATV - Quad - Mule


35 jaar Nol Bikker Motoren

Op 31 mei dit jaar doen we een recordpoging voor het Guinness Book of World Records. Kawasaki´s ouder dan 35 jaar kunnen meedoen aan een toertocht van 35 kilometer. Alle Kawasaki motorfietsen uit de jaren 60 en 70 kunnen zich nu aanmelden voor deze unieke klassieke toertocht

Ik ga er voor die tijd nog even heen op verzoek van Nol om mijn Old Skool Kawasaki pakken daar op te hangen, en te zien of een van de fotomodellen -O- in een van de pakken past,en daar moet ik natuurlijk zelf bij zijn om te helpen }) :Y kan het Nol niet allemaal zelf laten doen die is druk zat, en iemand moet het doen. ;)
 
Aangezien het "heren"-pakken zijn heb ik gehoord dat het voornamelijk mannelijke modellen zijn.....

:+

Moeten de motoren eigenlijk ook Zelfstandig rijden?
Kan mijn project er achterin de bus naartoe brengen.... en laten slepen ,weer 1 kawa uit '76 erbij O-)

Lijkt mij een mooi schouwspel, de record poging. Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Aangezien het "heren"-pakken zijn heb ik gehoord dat het voornamelijk mannelijke modellen zijn.....

:+

Moeten de motoren eigenlijk ook Zelfstandig rijden?
Kan mijn project er achterin de bus naartoe brengen.... en laten slepen ,weer 1 kawa uit '76 erbij O-)

Lijkt mij een mooi schouwspel, de record poging. Veel succes!


Ik heb een paar dames pakken en ik weet zeker dat het een heel leuk model is :9
Je zou even met Nol moeten bellen of mailen, ik denk dat het mee kan doen.
 
Gisteren was ik op Zandvoort bij Strandtent Havana (Boulevard Paulus Loots 1c) daar stond op de boulevard een gave Kawa ZRX1100 geparkeerd.

Nais.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was ik op Zandvoort bij Strandtent Havana (Boulevard Paulus Loots 1c) daar stond op de boulevard een gave Kawa ZRX1100 geparkeerd.

Nais.


Leuk natuurlijk, maar ik denk dat er met dit weer aan het strand wel meer te zien zal zijn geweest ik let dan zelf meer op de roodborstjes }) :9
De natuur is met dit weer op zijn mooist, alles dat groeit en bloeit en ons altijd weer boeit
 
Laatst bewerkt:
Leuk natuurlijk, maar ik denk dat er met dit weer aan het strand wel meer te zien zal zijn geweest ik let dan zelf meer op de roodborstjes }) :9
De natuur is met dit weer op zijn mooist, alles dat groeit en bloeit en ons altijd weer boeit

Ja, dat ook en dit:

IMG_0096_zps8a5ae6df.jpg


IMG_0101_zpsf6bb94b5.jpg


:9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan