RW RACING

6 mei 2013
114
0
Malaga, Spanje
Als enig Nederlands raceteam in de Moto-GP3 de afgelopen seizoenen, dacht ik dat het een leuk idee zijn om voor hen een topic te openen. Mijn persoonlijke mening is dat je mensen als Waninge moet koesteren, en hopelijk kunnen ze voor volgend seizoen nog 2 talentvolle coureurs contracteren :)
 
Als enig Nederlands raceteam in de Moto-GP3 de afgelopen seizoenen, dacht ik dat het een leuk idee zijn om voor hen een topic te openen. Mijn persoonlijke mening is dat je mensen als Waninge moet koesteren, en hopelijk kunnen ze voor volgend seizoen nog 2 talentvolle coureurs contracteren :)

Bemoei jij je lekker met het Spaans open.................... :(



















Grapje ........... ;) :+ ...................maar inderdaad wat betreft Waninge , ja die mag je best koesteren .
 
Ik heb zo'n idee dat het niet uit maakt of je getalenteerd bent, als je maar genoeg geld mee neemt.
Of sla ik nu de plak mis?
 
Ha die Gerrit ! Bedoel je met het Spaans open de CEV of de MOTO GP... ?

Tja, als raceliefhebbende Nederlander in Spanje heb ik geluk dat zowel de GP , Superbike als de CEV op de nationale buis is, maar zeker wat de GP betreft gruwel ik van die spaanse hegemonie, en wil je tegelijkertijd de Nederlanders vooruitschreeuwen !


[Bemoei jij je lekker met het Spaans open.................... :(

...]

















Grapje ........... ;) :+ ...................maar inderdaad wat betreft Waninge , ja die mag je best koesteren .
 
Laatst bewerkt:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Gijs, de woorden "talentvolle coureurs" is waarschijnlijk het bekende " de wens is de vader van de gedachte verhaal..
Ik heb zo'n idee dat het niet uit maakt of je getalenteerd bent, als je maar genoeg geld mee neemt.
Of sla ik nu de plak mis?
 
Vergeet eigenlijk te vermelden dat ook mannen als Molenaar en Ten Kate veel waardering verdienen, zonder hen zou de rol van de Nederlanders in deze prachtsport waarschijnlijk nog kleiner zijn.
 
Ik heb zo'n idee dat het niet uit maakt of je getalenteerd bent, als je maar genoeg geld mee neemt.
Of sla ik nu de plak mis?
Talent, snelheid en financien is allemaal belangrijk. Ook bij RW Racing. Jasper had goede sponsoring alleen vielen de resultaten tegen. Wil niet zeggen dat RW racing nu altijd een rijder wil die veel geld mee brengt en vervolgens redelijk achteraan rijdt. Ze willen ook resultaten maar het valt niet mee natuurlijk om al die pluspunten te vinden ;)
 
Talent, snelheid en financien is allemaal belangrijk. Ook bij RW Racing. Jasper had goede sponsoring alleen vielen de resultaten tegen. Wil niet zeggen dat RW racing nu altijd een rijder wil die veel geld mee brengt en vervolgens redelijk achteraan rijdt. Ze willen ook resultaten maar het valt niet mee natuurlijk om al die pluspunten te vinden ;)


Salom was eigenlijk DE man bij RW vond ik .
 
Als ik RW was zou ik ff snel een babbeltje maken met Fabio Quartararo, zag hem nog niet op de voorlopige lijst staan voor 2014 en is momenteel aardig rap, met zijn trainingstijd van vandaag bij het CEV had hij ook op de eerste rij gestaan bij de Jerez-GP begin dit jaar en vorige races op Valencia gewonnen met top 10 waardige tijden in vergelijking met ValenciaGP.
Bewezen winnaars uit het CEV doen het meest aardig in de GP's, Marques (2x) Vinales,Rins Folger Etc, een gokje waard ?
 
Wanneer ik in de schoenen van RW zou staan, dan zou ik ten eerste eens kritisch naar mijn team kijken, hoe is deze opgebouwd, hoe liggen de verhoudingen?
Dan zal ik Jarno Janssen vriendelijk bedanken voor zijn diensten, ik vind hem altijd negatief overkomen. Als vervanger voor hem zou ik Jurgen vd Goorbergh binnenhalen, vind hem altijd positief overkomen (gevoelskwestie denk dat een Jasper heel veel baat bij zo'n iemand zou hebben).
Vervolgens zou ik Anna contracteren, verwacht daar toch wel wat van, en goed voor publiciteit.
Als 2e rijder zou ik voor een Nederlander gaan, of Scott of Jasper. En zou dan een lichte voorkeur voor Jasper hebben, en proberen her en der een wildcard te bemachtigen om Scott klaar te stomen en te laten rijden en hem sowieso in 2015 in de GP's te laten starten.

Verder niets dan hulde voor RW! Toch mooi om een Nederlands team in de GP's te hebben.
Tevens alle lof voor ten Kate en voor Molenaar.
 
Laatst bewerkt:
Die quartararo reed een strakke race zeg, misschien idd een optie voor RW, als ie zijn sponsoring rondkrijgt natuurlijk
 
Misschien oud nieuws maar lees het net pas , Kornfeill naar Team Calvo.

Niet zo heel oud hoor Gerrit, het zat er sowieso wel in, maar de kogel was nog niet helemaal door de spaanse kerk, en sinds eens paar dagen uiteindelijk dus wel.

Bij zijn eerste testen gaf ie al te kennen dat zijn nieuwe fiets beter (in)stuurt dan de Kalex KTM van RW ..wat ik maar ter kennis geving aanneem
 
Niet zo heel oud hoor Gerrit, het zat er sowieso wel in, maar de kogel was nog niet helemaal door de spaanse kerk, en sinds eens paar dagen uiteindelijk dus wel.

Bij zijn eerste testen gaf ie al te kennen dat zijn nieuwe fiets beter (in)stuurt dan de Kalex KTM van RW ..wat ik maar ter kennis geving aanneem

Ja en het was nog geeneens de nieuwe fiets en ook niet geheel afgestemd op zijn postuur etc.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan