Achter spatbord demonteren

23 nov 2013
25
0
Apeldoorn
Hallo een ieder. :W

Ik wil graag van mijn grote achter spatbord met kentekenplaat houder af.
Nu zie ik allemaal mooie alternatieven voor kentekenplaat houders maar mijn
Vraag hierbij is: waar laat ik nu mijn buddy Seat slot? Deze zit in het achterspatbord verwerkt.
Graag zou ik hier wat verschillende foto's van willen zien, en wat informatie van opdoen.
 
Een tijdje geleden heb ik het spatbord bij mijn Kawasaki zx-6r '99 ingekort met een ijzerzaag en dremel om vervolgens het gat weer te dichten met een stuk staal.

De ruimte van het buddy Seat is hierbij precies groot genoeg gebleven voor de ketting incl. slot en het originele spatbord is nagenoeg niet meer zichtbaar vanaf de zij-/achterkant.
 
Een tijdje geleden heb ik het spatbord bij mijn Kawasaki zx-6r '99 ingekort met een ijzerzaag en dremel om vervolgens het gat weer te dichten met een stuk staal.

De ruimte van het buddy Seat is hierbij precies groot genoeg gebleven voor de ketting incl. slot en het originele spatbord is nagenoeg niet meer zichtbaar vanaf de zij-/achterkant.

DIt is volgens mij niet bedoeld.
bij hem zit het slot echt in het achterspatbord/ taartschep.

Heb zelf ook geen oplossing voor je Kevin, maar een tip die ik vaak geef: vraag even rond in het topic van je motor.
Er zullen in het hornet topic vast wel mensen zijn die het al eens gedaan hebben of vraag anders even bij het honda CBR600F topic als die bestaat, want volgens mij zit bij de F2 modelen het slot op de zelfde ongelukkige plaats.
:W

succes

o en in het vervolg een foto doet wonderen
 
Terug
Bovenaan Onderaan