Exup klep bedrading FZR

reinhoud

MF veteraan
25 feb 2007
15.613
10.708
Andere kant van de evenaar
Heren,

Ik ben met een mini FZR bezig ;) (een 250cc-tje).

Voor dit monstertje heb ik zelf 4 uitlaatjes in elkaar gebakken, en er zit dus geen exup klep meer aan.

Kan ik zo de bedrading van de servomotor er af halen? Loopt ie dan nog?

Ik kan hier op het WWW niets vinden, genoeg over exupkleppen verwijderen, maar niets over de bedrading.

M.a.w. de hele zooi wil ik er af hebben.

Hartelijk dank. :)
 
Heren,

Ik ben met een mini FZR bezig ;) (een 250cc-tje).

Voor dit monstertje heb ik zelf 4 uitlaatjes in elkaar gebakken, en er zit dus geen exup klep meer aan.

Kan ik zo de bedrading van de servomotor er af halen? Loopt ie dan nog?

Ik kan hier op het WWW niets vinden, genoeg over exupkleppen verwijderen, maar niets over de bedrading.

M.a.w. de hele zooi wil ik er af hebben.

Hartelijk dank. :)


alles eraf slopen en kijken of je geen foutmelding krijgt via de toerentellert.
anders in het uiterste geval alleen de servomotor ingeplugd houden.
De electronica uit die tijd was nog niet zo geavanceerd ;-)
 
Heeft dat ding uit '91 ook al een foutmelding via toerentellert?

Die ligt er ook af, alles ligt er nog af... -O-

Als ik de electronica van de GS naast die van de FZR leg is die FZR heel erg geavanceerd! ;)

Valt er eventueel een overbrugging te maken, zodat de servomotor er af kan blijven?
Dat was eigenlijk de insteek van dit topic..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een FZR400RR daar heb ik ook de EXUP-klep er vanaf gegooid, geen foutmelding hoor. En als je hem goed afstelt (dynojet open uitlaat en eventueel K&N filters erin) dan kan je er goed mee rijden. Gaat als de brandweer.

Zitten wel foutmeldingen in geprogrammeerd trouwens! Ik heb nu een 600cdi in gebruik met een 600cc blok, 400 tank en een 400 teller en nu geeft die wel een foutmelding maar dat gaat over het brandstofniveau.
 
Ik heb een FZR400RR daar heb ik ook de EXUP-klep er vanaf gegooid, geen foutmelding hoor. En als je hem goed afstelt (dynojet open uitlaat en eventueel K&N filters erin) dan kan je er goed mee rijden. Gaat als de brandweer.

Zitten wel foutmeldingen in geprogrammeerd trouwens! Ik heb nu een 600cdi in gebruik met een 600cc blok, 400 tank en een 400 teller en nu geeft die wel een foutmelding maar dat gaat over het brandstofniveau.

Mooi dat ik dat weet, jij gaat nog meer vragen krijgen... ;)

Heeft de 400 ook M8 kopmoeren?
Zo ja, weet je daar ook het aanhaalmoment van?
 
Mooi dat ik dat weet, jij gaat nog meer vragen krijgen... ;)

Heeft de 400 ook M8 kopmoeren?
Zo ja, weet je daar ook het aanhaalmoment van?

Die heb ik wel, alleen ben nu even op het werk. Als je me even een PM stuurt dan ga ik het voor je opzoeken!

Ken de brommer (bijna) wel van binnen en van buiten. Dus als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan