Gevoeligheid van je alarm afstellen?

Arontje91

MF'er
2 dec 2012
98
0
Den Haag
Beste mede forummers,

Heb op dealextreme een leuke alarm op de kop getikt voor niet al teveel. 23 Motorcycle Anti-Theft Security Flash Alarm w/ Remote Controller - Black + Red (DC 12V)

Het systeem heeft 4 levels. Alleen is hij nu veel te gevoelig. Bij de instructies staat dat je het knopje voor signaleren 2,5 seconden ingedrukt moet houden. Hierna gaat het systeem alle levels af. Bij level 1 piept hij 1x, bij level 2 piept hij twee keer. Alleen hoe kan ik hem laten onthouden als ik level 1 wil houden?

Heb ook search functie gebruikt. Maar reacties in die topic waren niet helpend met mijn probleem. Hoop op deze manier nog bruikbare tips te kunnen verkrijgen.
 
Vraag het aan dx.
Of op hun gebruikers forum.
Thnx Martell, zal het daar eens proberen. Wist niet eens dat zij een eigen forum hadden.

Vraag het aan dx.
Of op hun gebruikers forum.


Nee jôh.

Ik koop iets voor een appel en een ei op Deal eXtreme (DX) en ga gewoon overal vragen óf 't spul misschien kan werken zoals ik zou willen.

:N

Producten van een appel en ei zijn niet altijd slecht. Waar de portemonnee tekort komt aan budget, probeer ik dat op te vullen met mijn improvisatie en handigheidjes. Say whutt?
 
Thnx Martell, zal het daar eens proberen. Wist niet eens dat zij een eigen forum hadden.Producten van een appel en ei zijn niet altijd slecht. Waar de portemonnee tekort komt aan budget, probeer ik dat op te vullen met mijn improvisatie en handigheidjes. Say whutt?

Da's ook 't laatste wat ik zal beweren.

Martell zegt 't niet helemaal maar ik zou 't wél zeggen: Jij schaft jezelf iets aan zónder je zelf er van te voren over te informeren en gaat er nú vanuit dat andere 't zelfde probleem al eens gehad hebben met gelijkwaardig spul van.....

F.Y.I. Huawei telefoons? Die spullen ken ik al jaren (vanwege de netwerkcomponenten)... net als andere Chinese/onbekende merken en dat spul komt nu (pas) op het niveau van export naar de EU.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk omdat hij goedkoop een alarm wou hebben?

Hmmmm..... zou je best een punt mee kunnen hebben. ;)

Maar zelfs met dure alarms is het vaak huilen met de pet op qua storingen, valse alarms door te hoge/lage gevoeligheid enz. enz. Van een veel goedkoper alarm mag je m.i. dan niet verwachten dat het beter is.....
 
Hmmmm..... zou je best een punt mee kunnen hebben. ;)

Maar zelfs met dure alarms is het vaak huilen met de pet op qua storingen, valse alarms door te hoge/lage gevoeligheid enz. enz. Van een veel goedkoper alarm mag je m.i. dan niet verwachten dat het beter is.....

:Y

Ik had een hele dure spyball alarm op mijn motor zitten. Heel leuk, tot dat het alarm midden in de nacht zomaar afging.
Volgende dag het hele alarmsysteem van mijn motor gedemonteerd *D
 
:Y
Ik had een hele dure spyball alarm op mijn motor zitten. Heel leuk, tot dat het alarm midden in de nacht zomaar afging.
Volgende dag het hele alarmsysteem van mijn motor gedemonteerd *D

Met een auto ook gedoe gehad, dat $%#@!! alarm (geïnstalleerd en gecontroleerd volgens de SCM eisen) ging regelmatig onderweg zomaar opeens af. Ik heb het uiteindelijk definitief uitgeschakeld.
Ik moest met m'n nieuwe fiets ook aan een alarm, eis van de verzekering. Ik heb net zo lang gezocht tot ik er een vond die de eis niet stelde.
 
Met een auto ook gedoe gehad, dat $%#@!! alarm (geïnstalleerd en gecontroleerd volgens de SCM eisen) ging regelmatig onderweg zomaar opeens af. Ik heb het uiteindelijk definitief uitgeschakeld.
Ik moest met m'n nieuwe fiets ook aan een alarm, eis van de verzekering. Ik heb net zo lang gezocht tot ik er een vond die de eis niet stelde.

Hangt ook af van het alarm en de motor denk ik? Ik heb nooit gezeur met mn fabrieksalarm, gaat nooit onnodig af, als ik mn contact aan zet gaat het alarm automatisch uit zonder dat ik de afstandsbediening erbij hoef te pakken, en de verzekering vereist geen los slot als er een SCM gekeurd alarm op zit en aanstaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan