Probleem met benzine pomp fazer 600

26 mrt 2006
18
0
Den Bosch
Beste allemaal.

Een vraag met betrekking tot de benzine pomp van een fazer 600 BJ 2001.

Situatieschets: Vanochtend weg gereden, na 2 km vallen de toeren weg en krijg ik hem niet meer aan de praat.
ANWB erbij gehaald, na lang zoeken tikt hij tegen de benzinepomp aan. Zolang hij er tegen tikt loopt de motor en doet hij dat niet valt de motor meteen stil.
Vreemde is wel dat iedere keer dat het contact aangaat je de pomp weer hoort draaien voor een aantal seconden.

Waarschijnlijk is de pomp decfect.
Is dit ook zo? en is dit alleen te repareren door deze te vervangen of ligt het mogelijk aan de puntjes, welke met een goedkoop setje te vervangen is.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Roel
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal.

Een vraag met betrekking tot de benzine pomp van een fazer 600 BJ 2001.

Situatieschets: Vanochtend weg gereden, na 2 km vallen de toeren weg en krijg ik hem niet meer aan de praat.
ANWB erbij gehaald, na lang zoeken tikt hij tegen de benzinepomp aan. Zolang hij er tegen tikt loopt de motor en doet hij dat niet valt de motor meteen stil.
Vreemde is wel dat iedere keer dat het contact aangaat je de pomp weer hoort draaien voor een aantal seconden.

Waarschijnlijk is de pomp decfect.
Is dit ook zo?
Dat kan niemand vanaf een pc elders zien.
Behalve de MF-ers met de glazen bol, die staat volgens mij momenteel ergens in Groningen of Friesland. In ieder geval in het noorden van het land :Y

Zelf controleren werkt het beste, of laat het doen.
en is dit alleen te repareren door deze te vervangen of ligt het mogelijk aan de puntjes, welke met een goedkoop setje te vervangen is.
Wie weet. Hangt er natuurlijk vanaf wat er kapot is.
Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Roel
 
Je kan met de goedkope optie beginnen. Is het probleem niet opgelost, dan is de pomp waarschijnlijk aan vervanging toe.

Of gewoon even bij de motorboer langs gaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan