Voorvork switchen en olievatje wegwerken?

Andy2

MF'er
31 mei 2013
52
0
Beringen
Hallo,

Ik ben momenteel bezig om mijn honda cb 750 k7 op te knappen.. Ik zou graag mijn voorvork willen wisselen in een USD voorvork, zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?

En het olievatje , hoe kan ik dit wegwerken of oplossen?
Ik heb al verscheidene topics gelezen, maar nergens gezien hoe je dit kunt oplossen.
Iemand tips en tricks?
 
Hallo,

Ik ben momenteel bezig om mijn honda cb 750 k7 op te knappen.. Ik zou graag mijn voorvork willen wisselen in een USD voorvork, zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?

En het olievatje , hoe kan ik dit wegwerken of oplossen?
Ik heb al verscheidene topics gelezen, maar nergens gezien hoe je dit kunt oplossen.
Iemand tips en tricks?
Wat denk je zelf?
Je remmen zullen niet meer passen en je as niet en de poten niet en je spatbord niet.
Het makkelijkst is om een komplete voorkant om te zetten.
Dus voorvork, kroonplaat T-stuk, wiel remklauwen en pomp e.d.
Je reservoir is het kleinste probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er nog niet uit wat ik ermee wil doen,
Zover was ik al dat ik waarschijnlijk een hele voorkant moet nemen.
Ik dacht eerder aan de diameter en de lengte van die 'pen' die je door het kader steekt( kom effe niet op de correcte benaming :p)

Het raadseltje is simpel: onder het rechterzijkapje zit een olievatje? Waarvan de leidingen naar het motorblok gaan, heeft iemand tips om dit weg te werken of te vervangen?
Snap je het nu een beetje?
 
Ik ben er nog niet uit wat ik ermee wil doen,
Zover was ik al dat ik waarschijnlijk een hele voorkant moet nemen.
Ik dacht eerder aan de diameter en de lengte van die 'pen' die je door het kader steekt( kom effe niet op de correcte benaming :p)
Balhoofd?
Het raadseltje is simpel: onder het rechterzijkapje zit een olievatje? Waarvan de leidingen naar het motorblok gaan, heeft iemand tips om dit weg te werken of te vervangen?
Snap je het nu een beetje?
Alles is weg te werken of te vervangen.
Op welke plek zou je het olietankje willen plaatsen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het balhoofd! Dat was het.

Dat is net de vraag: waar en hoe heeft iemand dit weggewerkt?
Dat zou ik willen weten ;-)
Vast wel.

Maar; waar zou jij je olietankje willen hebben?
Tis een tankje met een paar tuutjes er aan. Beetjes lasser kan er van maken wat je wilt; recht, rond, vierkant, geborgen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan