Laser failliet?

Hey een Laser uitlaat poser topic *O*

full


Met een aardappel gefotografeerd })
 
Laatst bewerkt:
Maken? VOlgens mij laten ze ze elders maken......
Maar mooi is het wel.
In het service center maken ze nog steeds een heleboel zelf. En 90% van de (onderdelen van) uitlaten wordt in een lage lonen land gemaakt, een deel wordt nog wel in Europa geassembleerd. Ontwerp research etc vindt nog altijd wel in het westen plaats, voor zover ik weet.
 
In het service center maken ze nog steeds een heleboel zelf. En 90% van de (onderdelen van) uitlaten wordt in een lage lonen land gemaakt, een deel wordt nog wel in Europa geassembleerd. Ontwerp research etc vindt nog altijd wel in het westen plaats, voor zover ik weet.

Absoluut in het service center wordt gewoon alles gemaakt en geassembleerd. Ook maatwerk dus. En ja zoals bijna alle andere uitlaatfabrikanten wordt in lage loonlanden geproduceerd.
Maar niks aan de zeis Laser blijft gewoon doorgaan, want zelfs de grootste uitlaatfabrikant kan kapot en doorstarten zoals Leovince een paar weken hiervoor.
 
tsja, wie wil er nog laser? Tegenwoordig is het akra of Yoshi en als je het geld net niet hebt neem je leo.

Ik!

Jaren met een hotcam rondgereden. Heerlijk geluid produceerde dat ding. })

En waarom Akra of Yoshi? Vanwege de kwaliteit of omdat iedereen het heeft/wil hebben?
 
Absoluut in het service center wordt gewoon alles gemaakt en geassembleerd. Ook maatwerk dus. En ja zoals bijna alle andere uitlaatfabrikanten wordt in lage loonlanden geproduceerd.
Maar niks aan de zeis Laser blijft gewoon doorgaan, want zelfs de grootste uitlaatfabrikant kan kapot en doorstarten zoals Leovince een paar weken hiervoor.
Correctie, Sito zat in de problemen, en Leovince USA, niet Leovince Italia. Die laatste werd wel meegesleurd.
 
Correctie, Sito zat in de problemen, en Leovince USA, niet Leovince Italia. Die laatste werd wel meegesleurd.

Tjah is zoals je het wilt uitleggen, maar iig ze zijn er weer ;-)

Laser gaat dus ook gewoon door.....zonder mij, dees gaat verder als zelfstandige :-)
 
Ik vind de laser altijd lekker klinken,
Goudkleurige oldskool brulpijpen, laser deeptone's :9~

Idd jammer dat ze niks meer maken voor de brikken en klassiekers -O-

Marving maakt ook een hoop spul voor die ouwe meuk. Vintage 70-80-90.
> MARVING Accessori per moto e quad
Kweet niet wat je bedoeld met brikken..., misschien dat engelse spul. Klikkerdeklik wat ik zo snel zag wel Kawa...
 
Laatst bewerkt:
@boevie, ik weet dat marving idd nog mooie uitlaten maakt voor de oudjes :Y
Ik bedoel eigenlijk dat ik het jammer vind dat laser niks meer maakt voor de oudere motor.
Heb zelf onder mijn z1000 nog een oude 4-1 van laser en ook voor de gsx heb ik er nog één liggen :9

Brikken = oudere minder mooie motoren, geen wrak dus maar ook niet altijd persé een klassieker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan