Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

moet ik ze wel posten natuurlijk :D

full
 
Laatst bewerkt:
Was er jaren terug eens met een toenmalig collega / vriend , en Gerrit zat aan een bakkie en lekker zitten praten (mijn collega kon hem redelijk ) over de sport en kregen een uitgebreide rondleiding van A tot Z , en vergeet nooit meer toen we zeiden van dat kost een berg allemaal en hij zei niet hoeveel (boeit me ook niet) , maar vertelde wel ALS het MIJ 1 dubbeltje gaat kosten gooi ik gelijk de handdoek in de ring .

Die man heeft met zijn team wel wat sporen verdiend zeg in de racerij en vooral bij Honda , is ook de enige zaak in Europa die geopend is door niemand minder dan Nakamoto San. :} :}
 
Laatst bewerkt:
Katja zal wel Punschen zijn.

Katja Poensgen, haar vader was iets hoogs bij Suzuki Duitsland.

full


1998 Siegerin des Supermono Europa Cups auf einer BMR Suzuki. 750 cc und 1 Zylinder. 90 Kilo und 100 PS. „Das war eine geile Rakete!“

1999 US GP Single Champion auf einer Einzylinder Ducati.

Over haar 250cc tijd bij team Molenaar in 2003 zegt ze zelf:
auf einer leider alten und langsamen Honda. „Die Mechaniker konnten nix dafür.“
 
Laatst bewerkt:
Katja Poensgen, haar vader was iets hoogs bij Suzuki Duitsland.

[afbeelding]

1998 Siegerin des Supermono Europa Cups auf einer BMR Suzuki. 750 cc und 1 Zylinder. 90 Kilo und 100 PS. „Das war eine geile Rakete!“

1999 US GP Single Champion auf einer Einzylinder Ducati.

Over haar 250cc tijd bij team Molenaar in 2003 zegt ze zelf:
auf einer leider alten und langsamen Honda. „Die Mechaniker konnten nix dafür.“


Zij heeft in het Black Dog ( of zoiets ) team gezeten , met als teammaat Alex Hoffman .

Ik heb met verwondering zitten aanschouwen hoe zij het stuk Bult , Mandenveen / Duikersloot en verder zat te duwen bij iemand niet minder dan Kato en zat hem te volgen daarvoor en man man wat reed hij daar strak zeg en gvd een paar ronden later zat Katja daar ff te pushen bij hem zeg , dat was het jaar dat ze bijna alle kleding in het publiek gooide .
Ik heb nog in de cross 250 cc met haar vader Bert Poensgen gereden .
 
Laatst bewerkt:
Ook weer leuke plaatjes :Y
Iets zegt me wel dat hier foto's bij zitten die Ten Kate liever niet op het www. wil hebben. Ons werd iig vriendelijk verzocht om geen foto's te maken van de ruimten waar de race motoren geprepareerd werden.
Toch nix te zien op die plaatjes? Mijn circuitfiets heeft ook op die bank gestaan en daar heb ik ook volop foto's van, werd niet over gezegd hoor.
 
Ook weer leuke plaatjes :Y
Iets zegt me wel dat hier foto's bij zitten die Ten Kate liever niet op het www. wil hebben. Ons werd iig vriendelijk verzocht om geen foto's te maken van de ruimten waar de race motoren geprepareerd werden.

Ten Kate biedt zelf een virtuele toer aan op hun site. Daarbij gaan ze vrijwel de hele zaak bij langs

Ten Kate Motoren | virtual tour

EgbertO
 
Ik meld alleen wat ons 2 weken geleden werd verzocht. Mooie virtuele tour overigens :Y
 
Laatst bewerkt:
Ook weer leuke plaatjes :Y
Iets zegt me wel dat hier foto's bij zitten die Ten Kate liever niet op het www. wil hebben. Ons werd iig vriendelijk verzocht om geen foto's te maken van de ruimten waar de race motoren geprepareerd werden.

ik hoor het wel .. als ze eraf moeten . ... let wel dit was in 2008 ...

;)
 
Laatst bewerkt:
Toch nix te zien op die plaatjes? Mijn circuitfiets heeft ook op die bank gestaan en daar heb ik ook volop foto's van, werd niet over gezegd hoor.


gok dat ze bij die van vdm... en van Zaneti echt wel opletten 8-) :P
 
Laatst bewerkt:
heb een tijdje terug , een topic gemaakt waar ik alles op me 600rr bijhou ..


ligt alleen nu alleen een tijdje stil ..

moet het nog bijwerken .. :P gelijk maar even gedaan .. :P


cbr 600 rr 07/08 lifeproject
 
Laatst bewerkt:
ik hoor het wel .. als ze eraf moeten . ... let wel dit was in 2008 ...

;)

Let op; Over een jaar rijd er een Chinees team met Ten Kate imitatie, dankzij dit soort foto's :)

Van mij hoeven ze er niet af hoor. Maar ik geef alleen aan wat wij te horen kregen mbt het maken van foto's tijdens de rondleiding: "Gelieve geen foto's te maken van de technische ruimten waar de wk machines geprepareerd worden. Dit is in het verleden wel gebeurd en toen stonden de foto's dezelfde dag nog op internet. De teamleiding was not amused"
 
Let op; Over een jaar rijd er een Chinees team met Ten Kate imitatie, dankzij dit soort foto's :)

Van mij hoeven ze er niet af hoor. Maar ik geef alleen aan wat wij te horen kregen mbt het maken van foto's tijdens de rondleiding: "Gelieve geen foto's te maken van de technische ruimten waar de wk machines geprepareerd worden. Dit is in het verleden wel gebeurd en toen stonden de foto's dezelfde dag nog op internet. De teamleiding was not amused"

Zoon van de Chinees hier op het dorp rijd met een Pata imitatie fireblade , hij ken alleen hard rechtdoor en bij een bocht valttie bijna om hahahaha
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen een bezoekje gebracht aan een motorzaak in mijn regio. Even wat info gevraagd over bepaalde motoren... Kom ik er na enige tijd achter dat ik met Kevin van Leuven sta te keuvelen :)

In april kunnen we hem niet aanmoedigen op Assen, maar wel tijdens de BSB in september.
 
Terug
Bovenaan Onderaan