Ding onder mijn motor

maurits667

Rookie
27 dec 2013
7
0
Woerden
Beste Leden,

Ik heb sinds kort een YZF-R125 gekocht,
Ik zal eerlijk zijn, ik weet niet veel van deze motor af.

Vandaag ben ik er achter gekomen dat er iets aan mijn motor hangt.
Hierdoor start hij niet meer, Mijn vraag is dus: weten jullie wat hier aan de hand is?

MVG

Maurits Timmers

Ding onder mijn motor.
 
Mwa om te proberen of dat het probleem is kan dat geen kwaad.

Ben zelf ook is weg gereden met me jiffy uit. Dat is idd niet aan te raden. :+

Dat klonk niet geheel fris wel overeind gebleven trouwens. 8-)

Op dat ding zat niet zo'n schakelaar of ie was dus al een keer door gelust. :P
 
Oude hondaatjes hadden een rubber op het uiteinde van de zijstandaard, die bij de eerste bocht naar links contact moest maken met het wegdek, en de standaard een slinger naar achteren moest geven.

Mocht je van plan zijn om die schakelaar door te lussen, kan ik zo'n rubbertje best aanbevelen ;)
 
Oude hondaatjes hadden een rubber op het uiteinde van de zijstandaard, die bij de eerste bocht naar links contact moest maken met het wegdek, en de standaard een slinger naar achteren moest geven.

Mocht je van plan zijn om die schakelaar door te lussen, kan ik zo'n rubbertje best aanbevelen ;)

Soms kan ik je rubbertjes ook aanbevelen :+
 
Oude hondaatjes hadden een rubber op het uiteinde van de zijstandaard, die bij de eerste bocht naar links contact moest maken met het wegdek, en de standaard een slinger naar achteren moest geven.

Mocht je van plan zijn om die schakelaar door te lussen, kan ik zo'n rubbertje best aanbevelen ;)

Er zat idd zo'n rubber op het uiteinde ja. Nooit begrepen waarom dat erop zat maar dus waarschijnlijk wel voorkomen dat ik op me plaat ging.

Heb overigens ook is een brommert gehad waar een te slappe/verkeerde veer aan hing.
Reed je door een hobbel klapte de standaard uit ook lache. :+
En hoe los je dat dan op nou gewoon een elastiekje aan je achterbrug en om het uiteinde van de jiffy. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt dat er inderdaad een soort van mensen bestaan die dit hebben meegemaakt. Ik ben ze alleen nog nooit tegengekomen...
O-)

DR500

net getankt

trappen en rijden, en bij het de weg op willen rijden schoof mijn achterwiel een stuk naar rechts en klapte de jiffy half in.

Gelukkig kan ik enorm goed motorrijden 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan