Mrp shiftl commander

bjorn84

Die hard MF'er
29 feb 2012
530
1
achterhoek
Hoi

Ik ben bezig om op een circuit motor een shiftlight te zetten.

Het gaat hier over een Honda Cbr 600 f met carburateurs uit 1999.

Nu zitten er maar 3 draaden aan. Plus min en 1 voor aan je cdi. Die moest volgens het plakkertje aan de geel blauwe draad komen. ( ja is een 2de hands setje )

Nu moet je hem dus instellen, maar ik heb er geen boekje of zo bij. Nu vond ik alleen dit zinnetje op een Duitse website:

Einstellung: 25 volle Umdrehungen des Trimmpotis für exakte Einstellung

Wat is een "trimmpotis" de rest snap ik wel.

Ook nog niet echt kunnen testen ivm nat wegdek/geen kenteken/circuit banden/ etc

Maar als iemand tips heeft hoe in te stellen of wat maar ook hoor ik het graag.

Gr. Bjorn
 
Dat zal dus waarschijnlijk ergens een dingetje zitten op het regel kastje wat je 25 keer moet rond draaien. Soort stelschroefje.


ja, ik denk dat je die potmeter moet draaien adv het toerental. Zit er ook niet ergens een keuzeschakelaar voor welke puls je binnen krijgt? (1/2/3/4 cilinder bijvoorbeeld) Daar kan ook verschil inzitten
 
Eigenlijk heb ik dat kastje nog niet eens goed bekeken. Was ondertussen met olie wissel bezig, kuipen demonteren, linksysteem smeren, remsysteem nakijken, banden wisselen, ketting reinigen, etc.
Eigenlijk teveel door elkaar heen. Zal morgen nog even kijken. Snap nu in ieder geval wat een trimmpotis is. Woordenboek kende het niet eens.
 
Zat dus idd onder/achter een rubber dop nog een stel schroefje. Hier wat aan gedraaid en toen begon de lamp al te branden. Dus nu nog even klooien om de juiste afstelling te vinden.
Is trouwens niet in te stellen op 1 2 3 4 of 6 cilinder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan