Fabricagedatum Yuasa accu?

Marcel1970

Die hard MF'er
3 jul 2011
567
1
Tiel
Hallo Allemaal,

Ik heb de accu vandaag weer aan de lader gezet en in 10(!) minuten was de accu vol :?

Nu heb ik een vraag aan de kenners. Kunnen jullie aan de hand van de code zien hoe oud de accu is? Tussen de polen staat 260900LC ingestanst. Onder op de accu staat een rondje met 96 erin en allerlei stippen er omheen.


Ik kan amper geloven dat dit de originele accu uit 1996 is..
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Ik heb de accu vandaag weer aan de lader gezet en in 10(!) minuten was de accu vol :?

Nu heb ik een vraag aan de kenners. Kunnen jullie aan de hand van de code zien hoe oud de accu is? Tussen de polen staat 260900LC ingestanst. Onder op de accu staat een rondje met 96 erin en allerlei stippen er omheen.


Ik kan amper geloven dat dit de originele accu uit 1996 is..
Een goed werkende oude accu komt meer voor. Ik heb een paar weken geleden de Yuasa van mijn Yamaha vervangen, die gaf na 16 jaar! de geest.
In de winter af en toe aan een motoracculader gezet (geen druppellader) meer niet. En ik rijd maar af en toe op die motor, echt ongelooflijk dattie het zo lang vol heeft gehouden.
Bij motoport keken ze er ook erg van op, 16 jaar was wel heeel extreem oud voor een accu... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan