VTR-SP + basterds meeting 2014

Wat is een geschikte datum voor deze 2014 meeting?

  • - 18/19/20/21 april (lang Paas weekend) kan ook een dag kort

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 29/30/31 mei en 1 juni (lang hemelvaart weekend) kan ook e

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 6/7/8/9 juni (lang pinkster weekend) kan ook een dag korte

    Stemmen: 0 0,0%
  • - 13/14/15 juni

    Stemmen: 8 66,7%
  • - 20/21/22 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • - 27/28/29 juni

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Pralientje

MF veteraan
4 jul 2003
2.152
0
Hallo Vtr-SP EN ex SP rijders

(Inschrijving is niet meer mogelijk)


















Filmpje (effe op de plaatjes klikken en er opend zich een nieuw scherm)

Wat ooit in 2006 begonnen is als een VTR-SP meeting, is uitgegroeid tot een jaarlijks terugkerend gezellig motor-weekend voor elk merk/type motor en rijder in Ulestraten (nabij Maastricht).
Via Facebook is er gepolst of er animo is voor een 2014 versie; is er genoeg interesse! Uiteraard mogen de inglourious basterds (lees andere motoren dan VTR-SP) ook deelnemen. Graag zelfs! Hoe meer zielen, hoe meer kabaal! :]
537824_208270705981007_1768434556_n.jpg


De meeting vindt al enkele jaren op een soortgelijke manier plaats. Het is geen 1 daagse bijeenkomst! Natuurlijk kunnen mensen altijd op een bepaalde dag aansluiten of eerder weg... De opzet is meerdaags plezier.

Afgelopen keren verliep de meeting als volgt:
- Vrijdag-namiddag aankomen, gereed maken en veel motor praat met DVD's kijken enz.. Voor eten wordt gezorgd. Eerste krat bier gaat leeg!



- Zaterdag op tijd opstaan om te ontbijten. Rond 10 uur in de ochtend vertrekken voor een goede tourtocht (+300km). De Route loopt meestal door Ardennen, eifel, of Luxemburg (of een combi daarvan). Het is fijn als er meerdere mensen een Tom-Tom of Garmin meenemen.

Zie hier de ochtend-directie vergadering: veel mannen aan tafel die stijf en statig beginnen, maar het niveau zakt al snel zakt-Filmpje:

Onderweg werd regelmatig gestopt gedronken en gegeten. Het lag eraan hoelaat we "thuis" komen. Soms werd er onderweg gedinerd, 's avonds gechineesd, of geBBQ-ed, soms de stad in. Bak bier 2 en 3 zijn een feit.
kampvuur Filmpje:



- Zondag lekker relaxed opstaan, en nog een kleinere tourtocht (100km) door de buurt.
Filmpje van het altijd rustige Val-Dieu


Daarna gaat ieder zijn weg naar huis.

In het verleden hebben we ook nog eens een circuit-training in Zolder/Spa geboekt. Dat behoeft wat meer organisatie, maar is zeker zo leuk! Mocht daar interesse voor zijn, dan post hier je mening/voorkeur


Maak je geen zorgen over de stalling van de motoren:alles altijd achter slot en grendel.
Deze locatie (scouting gebouw Ulestraten) dient als uitvalsbasis voor een flinke toertocht in de buurt. Voor je slaapspullen worden tot op zekere mate geregeld: slaapzak en comfortabel matje.
In het scouting gebouw is een douche, toilet en ruime keuken, grote zaal en weide. Alles omheind met een hoog hek. 's Avonds kunnen we een lekker kampvuur /bbq maken en praten over.......: _O-




Deelnemers tot nu toe;

weekend Slapers:
1 - pralientje
2 - sneedee 3. Basterd 4. Basterd
5 - hakman peter
6 - Highlevel-SP
7 - Supersoundhound

Zaterdagrit deelnemers:
8 - rambal
9 - black mamba 10. Vtr
11 - luc
-
-
-

522977_101273660014046_695997946_n.jpg


De gemaakte kosten (eten, drank en gedeelte onderdak)worden gedeeld. Ieder jaar komen we rond €45,- uit voor een heel weekend, excl. benzine. Je gaat mee op eigen risico. Het is geen stuntshow en teveel (onveilig)hanen-gedrag wordt niet gewaardeerd. Het gaat om het plezier en dat iedereen veilig en heelhuids thuiskomt.

Tot slot: bij te slechte weersvooruitzichten blazen we het geheel af en gaat het op een later moment in het jaar door.

550543_101257420015670_1428830813_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
19 April ben ik er sws niet bij.
Andere dagen is even ovb budget (studentenleven ook...)

Verder goed plan *O*
 
tof initiatief wat gezellig klinkt en dat ook nog Es' voor een heel erg schappelijke prijs. ik ben zelf eigenaar van een kawa maar ga elk jaar met een paar kennissen rijden die een motor huren om een weekendje te gaan toeren. ik hoop dat de datum snel definitief is lijkt me erg leuk om met hun hier aan mee te doen.
 
Weekend aanwezig,+2 Basterds en misschien nog 1 vtr
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen,

Ik weet niet of ik mee kan omdat ik al aardig wat motorweekendjes en TT events in het voorjaar gepland heb, maar wil toch even posten dat ik die foto met alle motoren op een rij echt super vet vindt!!

Toch zou mijn gifgroene Kawa niet misstaan tussen het rijtje zilver en rood ;-)
 
klopt mee eens. alleen het weekeind van eind mei. ben ik met een ztjes weekeind weg. kan ik wat oefenen. misschien houd ik jullie minder op. haha
 
Ik houd deze in de gaten, klinkt erg goed! Wel een basterd ...(FZR 1000)
 
Ik heb de knoop doorgehakt ( omdat de aanvraag voor reserveringen van het scouting gebouw snel verloopt). Verder verwacht ik geen grote aantallen andere data-keuzes. Het vtr-sp basterds meeting weekend vind dus plaats op.........














13/14/15 juni!



Zet dus maar in je agenda!
 
Laatst bewerkt:
Het is bij het dorpje "Piesport"(rare naam, en daarom vergeet ik het niet). Goed rijden en goed eten daar!
 
Ik heb de knoop doorgehakt ( omdat de aanvraag voor reserveringen van het scouting gebouw snel verloopt). Verder verwacht ik geen grote aantallen andere data-keuzes. Het vtr-sp basterds meeting weekend vind dus plaats op.........








Nice goed dat ik het weet!!!!





13/14/15 juni!



Zet dus maar in je agenda!
 
De zaterdagochtend aanschuiven en een dagje meerijden is geen probleem neem ik aan?
Ik woon een paar km van het gebouw af, dus slapen is niet nodig, en ivm andere plannen kan ik helaas geen weekend :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan