knipperlicht stop met werken

Koetjeboe91

MF'er
28 nov 2013
51
0
westerhaar
Hoi allemaal ben nieuw op het forum.
dus bij deze hallo allemaal.

de motor waar ik op rij is een FZ6 S2 uit 2010 geweldige motor ook mijn eerste.

Mijn probleem is dat ik sinds de montage van led knipperlichten deze stoppen met werken als ik met gevarenlampen rijd (filerijden) als dit gebeurt stoppen de normale knipperlicht functie's ook. na een minuut werkt het weer normaal als ik de knipperlichten uitzet.
de knipperlichten kwamen met alles wat je nodig hebt dus ook weerstanden.

nu wil ik dus weten is dit een bekent probleem Zoja hoe te verhelpen. zo niet waar moet ik zoeken.

alvast bedankt.
 
full
 
Gezien sommige antwoorden hierboven,kun je, denk ik, eens naar info vragen van waar je ze gekocht hebt.
Het lijkt of,als je met de hazard lights rijdt, er iets verkeerd gaat. De stroom gaat bij led maar 1 richting op. Weerstand niet verkeerd om? Probeer eens de draden anders aan te sluiten. Succes ermee en laat ook ff weten hoe het opgelost is.
 
Dat heb ik ook met mijn knipperlicht. (melige bui aan)
hij doet het, hijdoet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet hij doet het,hij doet het niet.
Wie weet wat er aan de hand is?
 
vandaag een bericht van de motordealer gehad bekent probleem van de yamaha fz6 s2. als er achteraf led knipperlichten worden gemonteerd dan word het relais overbelast. oplossing (volgens dealer sinds pas gevonden) voor weerstanden voor de ledjes er in houden achter er uitlaten. nu werkt het zoals het moet.

p.s topic naam kan naar opgelost worden verandert
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan