Floorboards voor VT750ACE

wpee

Die hard MF'er
9 apr 2003
257
0
Kessel
Hoi,

Ik wil graag floorboards op mijn VT750ACE zetten. Echter bij de meeste leveranciers is er weinig keus en die modellen die er bv in de gidsen staan zijn lelijk. BV de TECH GLIDE van highway hawk is nu niet bepaald geweldig.

Zouden VT1100 boards passen op de VT750ACE

Wie weet dit of heeft nog handige tips.

Wim
 
er zijn ook universele op de markt maar daarbij moet je wel kijken of ze passen.
Mijn ervering was minder omdat ik de rem niet meer kon intrappen na het monteren van de boards.

Nog interresse in een sissybar?
 
Hoi,

Ik heb al een sissybar,jammer voor jouw..
Niets anders in de aanbieding voor VT 750 ACE?

Ik ben ook aan het kijken naar bv de boards van HEIN GERICKE. Lijken op dit moment de beste optie voor euro 79. Ik moet echter checken bij een bekende of de VT600 step ophanging hetzelfde is. Als footpeg step op dezelfde wijze gemonteerd is (afmetingen van plaatje en bracket) kan ik de step vervangen door boards voor de VT600. Deze zijn ook bij ROUKAMA te verkrijgen en redelijk goedkoop euro 79.

Ik wil in ieder geval wel zeker ervan zijn dat de floorboards geen belemmering vormen bij remmen en schakelen. dus ik moet ze in lengterichting en hoek kunnen verstellen. Vandaar dat ik er zelf nog niet aan begonnen ben.

Schijn dat via een kleine aanpassing ook HARLEY boards voor FX kunnen passen. Mar deze zijn in EUROPA net zo duur als voorgenoemde. Kijken of ik op de motorbeurs Utrecht nog iets kan vinden.

Wie heeft nog meer info.... laat maar komen
Foto's zlefbouw misschien?

Wim
 
So die zijn ook duur zeg
Ik zoek iets in de richting van bijgevoegd plaatje.
Tis dan natuurlijk voor een VT750ACE

Bijlage: b5_1_b.JPG
 
Kijkt makkelijker zo:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan