Gp uitlaat honda cbr 600 f

opelcorsa

Rookie
31 jul 2012
14
0
Swifterbant
Beste motorrijders,

Sinds een jaar heb ik mijn motorrijbewijs op zak, en heb destijds ook direct een motor gekocht.
Ik heb toen een honda cbr 600 f sport uit 2001 gekocht,

Ik heb er nu een akrapovic uitlaat onder zitten, maar ik zou graag de overstap maken naar een GP uitlaat.

Nu zie ik ze voor het type motor die ik heb heel weinig tot niet.
Mijn vraag is, wat is nou het grootste verschil met een demper voor een 600 f sport en een demper voor een 600 rr.
Denkend aan het zelfde bouwjaar. Qua cc's maakt het naar mijn idee niet uit.
Ik kan me voorstellen dat het diameter misschien anders kan zijn,

Ik ben benieuwd of er iemand het antwoord heeft.
Ik zou anders graag de volgende uitlaat, of een vergelijkbare willen monteren

G&G GP uitlaat

Bedankt.
 
Dat snap ik, maar dat zou niet het grootste probleem zijn neem ik aan. Tenminste, daar is een op
Oplossing voor te bedenken

Heeft het bijvoorbeeld te makem met de tegendruk in de demper ofso, wat verschillend is per moter ofso.?
 
Je kunt ook gewoon de hele demper weghalen, heb je ook een blèrpijp. De nieuwe CBR waar je naar linkt (oneerbiedig gezegd een Hornet met kuip) heeft een tussendemper die de Fsport en RR niet hebben.

Tegendruk is bij een viertakt minder belangrijk dan bij een tweetakt.
 
je vraagt wat het verschil is tussen de demper van een 600RR en een 600F.
maar vervolgens plaats je een link naar een demper voor een '11 600F demper?

mijn persoonlijke mening (niet iedereen zal het met mij eens zijn), maak je druk om het aansluiten niet shit als tegendruk etc.
demper op een 4cil. 4takt vervangen is niet zo heel spannend en tenzij je het doet voor het vermogen kan je best die van een andere 4cil. 600CC fiets gebruiken.
 
De afbeelding was meer als voorbeeld.
Dat ik zoon soort uitlaat onder m'n motor wil.

Heb niet specifiek naar de motor gekeken maar naar de uitlaat.

Maar dan lijkt het duidelijk dat het geen probleem lijkt te zijn als de aansluit diameter het zelfde is.

Waar kan ik vinden of dat mijn moter een injectie is of carburateur ? Ben in die zin zelf niet zo technisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan