Het Grote XT 550 Topic

Bedankt voor de tip
Maar ik heb even gekeken en het klopt dat die 50,- zijn
Maar dan heb je alleen de tankset voor de zijkapjes moet je dan ook 30 betalen waardoor je totaal duurder uitkomt
 
Even een vraagje bij mij is de pick-up van mijn xt kapot, weten jullie of dit gemakkelijk te maken is? Of kan er een van een xt660 op of iets dergelijks? Of heeft iemand nog iets liggen? Alvast bedankt.
 
Nee, motor moet wel lopen.

Gewone verlichting werkt wel?
Uit mijn hoofd is de draad blauw met wit streepje en loopt naar de connetor box op de voorvork dan naar een connector in de koplamp en dan naar het lampje.
Weet niet of je een multimeter hebt zodat je de schakelaar kan doormeten.
 
Laatst bewerkt:
Het lampje zit met één kant aan de voeding de andere kant gaat naar de sensor die contact maakt met chassis (aarde) als de motor in neutraal staat.
Met een Ohm meter zul je contact met het chassis meten vanaf het gaatje (schroefje) als de motor in neutraal staat.
 
De nutraal schakelaar verbindt blauwe draadje aan massa. Dus als de de motor in de versnelling staat meet je oneindig, geen verbinding naar massa. Als de motor is in de versnelling dan verbinding naar massa. Meter geeft dan ongeveer 0.4 ohm aan.
 
Ja, lekker rijden zo'n XT550, net weer terug van een rit, blijft mooi zo'n oude stamper.

Als de schroef aan de onderkant voor bedoeld moet je deze eerst helemaal indraaien.
Dan 1,5 tot 2,5 volle omwenteling uitdraaien. Probeer eerst even met 2 omwentelingen.
Later regel je dat iets bij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan