Kawasaki Z1R overspuiten, maar welke kleurcode?

25 mrt 2013
72
0
Ootmarsum
Heb deze week mijn tweede motor van mijn leven onder het puin en stof gehaald. Een Kawasaki Z1000 Z1R. Op zich heeft de motor deze jarenlange foltering goed doorstaan behalve het spuitwerk. |(
Ik moet tot mijn spijt tot de conclusie komen dat overspuiten noodzakelijk is vanwege de vele kleine roestplekken die in de loop van de tijd zijn ontstaan.

Omdat de motor 100% origineel is wil ik dit zo houden. Dus als ik de motor wil laten overspuiten heb ik een juiste kleurcode nodig. Ik ben de laatste dagen het hele interwebs afgestruind maar nergens een duidelijk antwoord gevonden.
En volgens mij zijn ze bij Kawasaki zelf al lang vergeten dat ze deze motorfiets ooit verkocht hebben, of ze zijn Oost-Aziatisch doof. Op mijn vraag hoor ik in ieder geval niets terug.

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand anders dit probleem niet eerder heeft gehad dan wel opgelost. Dus hier de vraag gesteld: weet iemand de kleurcode omdat hij cq zij dit al een keer voor zijn cq haar Kawa heeft moeten uitzoeken. Of heeft iemand de info zodat ik zelf verder kan zoeken?

Het is een Kawaski Z1R uit 1978 met de kleur "Metallic Stardust Silver". Zie bijgaande foto.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan