Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Ik ben weer bijgelezen geloof ik. Iedereen bedankt voor de felicitaties. De dinershow was gaaf! Mits je van dans, muziek en show houdt dan.. Ik heb een heel leuke avond gehad. :-D:-D
 
Helaas stond ik met de Appie met een kapotte accu gisteren... ;(

@Wb
Weet jij een goedkoop adresje waar ik een nieuwe accu kan scoren?
 
bedankt WB
ik heb er meteen eentje besteld.

overigens die lion is niks voor mij, schijnt niet geschikt te zijn voor winterrijders.
 
Laatst bewerkt:
bedankt WB
ik heb er meteen eentje besteld.

overigens die lion is niks voor mij, schijnt niet geschikt te zijn voor winterrijders.

Klopt helemaal een eigenschap van Lion bat is dat ze niet tegen kou kunnen. Je zal er overigens weinig last van hebben tenzij je motor door elektriek wordt aangedreven :o
 
Dat heeft die gozer toch maar mooi geregeld dit filmpje van R'Inc. :Y

Altijd leuk om weer terug te zien. :} :]
 
vanmiddag in naaldwijk geweest bij motor centrum west, was een tech event.. Super interessant gedaan en heldere uitleg. Er stond een yamaha R1 die precies door het midden gesneden was waardoor je alle onderdelen precies kon zien, hoe het er van binnen uit ziet.. Ik zit nog even te zoeken hoe ik de 6 foto's die ik gemaakt heb, hier makkelijk kan neerzetten...
 
Die IMG code kan je kopiëren en hier plakken. ;)



Voordeel is dat je nu overal ter wereld bij je foto's kan.. ik heb ze er nog van tien jaar terug op staan. :9

Je kan trouwens ook online daar verkleinen, 630 pixels is de juiste afmeting voor MF.
Dat bekijkt makkelijker en laadt beter..

Leuke workshop, morgen alle foto's bekijken. :Y
 
Laatst bewerkt:
thanks voor de uitleg! ik had al een programmaatje geinstalleerd op m'n laptop die integreerd in de verkenner.. kan met rechts op foto's klikken en daar voor verkleinen kiezen en zelf de pixels instellen, erg handig :) zo leer ik nog wat als it'er haha
 
ik had trouwens die html codes al geprobeerd te plakken en een "bekijk bericht" gekozen.. zag toen een klein vierkantje alsof de pagina / plaatje niet geladen kon worden.. toen maar het album d'r in geknikkerd
 
ik had trouwens die html codes al geprobeerd te plakken en een "bekijk bericht" gekozen.. zag toen een klein vierkantje alsof de pagina / plaatje niet geladen kon worden.. toen maar het album d'r in geknikkerd


Ik heb al mijn fotos op picasa (=google) staan, en dan rechtsklik ik gewoon op de foto, en dan doe ik hier een afbeeling invoegen en plak de url er dan in.
hetzelfde idee als met photobucket of zo.

zo dus

2014-01-17%252021.40.39.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan