relais probleem

cbr1000f

Die hard MF'er
17 apr 2004
339
4
monster westland
Ik heb een xenon kit in mij koplamp geplaatst maar in de bedrading zit een 4 polig relais dat als de verlichting aan gaat die rechtstreeks via de accu voeding krijg, dit is standaard een werkt ook goed.
Nu heb ik ook een relais erbij gekocht dat als de verlichting aan gaat het relais pas na 10 sec. schakel deze is 5 polig volgens de leverancier geen probleem, maar als ik deze in de relaisvoet plaats schakelt het licht niet aan ik hoor hem niet klikken.
Als ik hem aansluit op een Lose voeding schakelt die wel ik heb een foto gemaakt van het relais want die tekeningen op het relais zeggen mij nooit wat misschien weet iemand hier nog wat
full
 
ik had de leverancier ook een mailtje gestuurd want ik kon mij niet voorstellen dat alleen deze problemen heb, een dat klop want ik krijg onderstand bericht van hem

Hey Rene,

Ben zelf ook met de vertragingsrelais bezig omdat ik diverse klachten kreeg. Ben er inmiddels achter dat een hele batch van 250 relais helaas problemen heeft en opnieuw geproduceerd moet worden. Dit gaat helaas 2-3 maanden duren voordat ik die heb, in de tussentijd zul je het even met het normale relais moeten doen, zat die er ook bij? Zodra ik dan nieuwe heb kan ik je die meteen opsturen en die zouden meteen moeten werken.

Sorry voor het ongemak!
 
ik rij nu ook niet elke dag dus kom wel goed hoop ik hoewel een levertijd van maanden kreeg ik altijd het idee dat je afgescheept wordt in de hoop dat je er niet op terug maar het is natuurlijk vandaag wel blue monday
 
Terug
Bovenaan Onderaan