Fazer 600 '00 lekt benzine en draait op 3 cilinders

Blade Freak

MF'er
21 nov 2002
40
0
Belgie
Mijn fazer 600 draait sinds kort op 3 poten en lekt benzine uit de overloop leiding van carburatoren 1-2.
Ik heb de sproeiers reeds uitgekuisd en de carburatoren uitgeblazen. Tijdens het testen heb ik gemerkt dat wanneer ik de vlotternaald van carb 1 dicht hou (vlotterkamer geopend), dat de benzine blijft binnenstromen langs de zijkanten van de vlotternaald-bus. Maar ik heb ook de indruk dat daar echt wel veel druk zit op de benzine die binnen komt.
Van zodra ik het contact opzet spuit hij benzine en ik moest het gat van de bus al echt hard dicht duwen wou ik niet dat hij benzine in het rond spoot. Ik heb reeds eens de benzinepomp overbrugt zodat de benzine onder atmosferische druk in de carburator loopt maar ook dan draait hij nog op 3 cilinders. Uitlaat 1 wordt niet warm...
Wanneer ik dit gedaan had bleek de luchtfilterkast zich na verloop van tijd ook te vullen met benzine. Dit versterkt mijn gedacht dat ik de bussen van de vlotternaalden moet vervangen, die zitten trouwens ook in de revisiekitjes voor de carburatoren.

Iemand dit probleem ook gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan