WPH Yamaha FZR 750 1989?

MSW

Motor-Service-Weert, betaalbaar motoronderhoud
6 aug 2011
930
263
Weert
Beste sleutelaars,

wie helpt me aan een digitale versie van een werkplaatshandboek / service manual van een Yamaha FZR 750 1989.

Kan er veel vinden voor een 600 of een 1000, maar die van een 750 kom ik niet tegen. Dit terwijl Haynes er toch echt één heeft waar alle 3 de modellen in staan beschreven.

Alvast bedankt,

Een mede sleutelaar...
 
Beste sleutelaars,

wie helpt me aan een digitale versie van een werkplaatshandboek / service manual van een Yamaha FZR 750 1989.

Kan er veel vinden voor een 600 of een 1000, maar die van een 750 kom ik niet tegen. Dit terwijl Haynes er toch echt één heeft waar alle 3 de modellen in staan beschreven.

Alvast bedankt,

Een mede sleutelaar...
Dat Haynes een papieren versie heeft uitgebracht wil natuurlijk bij lange na niet zeggen dat er een digitale is ;)
Ik heb heul, heul, heul veul digitale werkplaatshandboeken (1000+), maar de FZR750 niet, ik acht de kans dan ook vrij klein dat je 'm zult vinden. Dan zul je dus gewoon ff wat €€€ uit moeten geven voor de papieren versie. zie het als een investering in lagere dealerkosten :+
 
Allemaal bedankt voor jullie reacties...

Komend weekend mag ik beginnen met het echte sleutelwerk... Compressie meten, kleppen stellen, carbs ultrasoon reinigen / synchroniseren. Hopelijk dat dit de klachten van m'n nieuwe aanwinst (overgenomen van medeforumgenoot) oplost. Klachten zijn nl. beroerd lopen als ie koud is... Als ie eenmaal warm is dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Mochten jullie nog tips/adviezen hebben dan graag natuurlijk!
 
Toppie !

Laat maar weten hoe 't sleutelen je is afgegaan...
En anders zien we de troubleshoot topics wel tegemoet komen :+

Het kleppenstellen bij een FZR is toch iets ingewikkelder dan bij een cb400n of een gs550l... Maar er is veel info te vinden. Afgelopen week een micrometer aangeschaft en een fijne momentsleutel (6-30 mm). En een shimset is nog onderweg uit amerika (gekocht via amazon, 53 euro voor een complete set...!).

Zal jullie hulp waarschijnlijk wel nodig hebben als het kleppenstellen geen verbetering met zich meebrengt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan