RVS vervangingsuitlaat/collector kopen

ZXRfan

MF'er
14 dec 2013
48
0
Purmerend
Bij mijn ZXR750L (1994) begint ter hoogte van de collector de originele uitlaat al aardig te roesten, de eerste roestlaag is er al af aan het vallen. Ik heb een paar jaar geleden voor mijn ZZR600 een vervangend exemplaar van RVS gekocht voor zo'n 300 euro.

Ik ben een beetje aan het zoeken geweest en heb eigenlijk alleen een betaalbare versie gevonden van Motad. Deze zou geschikt zijn voor de J en de L modellen en kost zo'n 400 euro.

Ik zie alleen op de foto van dit model uitlaat een (balans)pijp dwars tegen de bochten aangelast zitten (ben even kwijt hoe je zo'n ding exact noemt). Mijn L heeft niet zo'n pijp en ik vraag mij af of het nog uitmaakt dat deze erop zit.

Weet iemand nog andere RVS aftermarket uitlaten?

http://www.mdi-online.nl/motor-acce...-en-collector-kawasaki-zx7r-zxr750-93-95.html
 
Net ding.
Pasvorm moet je net een beetje treffen met rvs bochten. Dat spul is zo vreselijk taai en het vervormt ook nog wat na/tijdens het lassen. Het past altijd wel hoor, maar je moet soms wat kracht zetten.
 
Dit is 'm dan. De 3 gats flens wordt los met een rvs slangklem meegeleverd, je kunt dus alle kanten op.
[afbeelding]

Ik ben zeer te spreken over de pasvorm. Hij zit zelfs nog iets beter dan de originele die net tegen de onderste kuipdelen aankwam. Deze zit daar ruimer vandaan. Een absolute aanrader dus.
[afbeelding]

Leuke motor.
Daar heb ik er momenteel één van in de shop staan, identieke kleurstelling :)

Dat zijn nog pittige beestjes :Y
 
Dit is 'm dan. De 3 gats flens wordt los met een rvs slangklem meegeleverd, je kunt dus alle kanten op.
[afbeelding]

Ik ben zeer te spreken over de pasvorm. Hij zit zelfs nog iets beter dan de originele die net tegen de onderste kuipdelen aankwam. Deze zit daar ruimer vandaan. Een absolute aanrader dus.
[afbeelding]
Zo'n flens zit er bij mij ook op ideaal :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan