Welke valbeugels (BMW 1100 GS) ?

APH3X2N

Die hard MF'er
20 okt 2011
821
0
Hallo,

Ik wil valbeugels op een BMW 1100 GS zetten. Een beetje looks zou leuk zijn maar het moet bovenalles zo functioneel mogelijk zijn, dus de beste bescherming. Het liefst voor zo min mogelijk geld. Heeft er iemand tips wat betreft merken etc.

Zijn er ook nog dingen waar ik echt specifiek op moet letten bij de aanschaf van valbeugels? Dus bijvoorbeeld niet een bepaald type omdat deze zo vast zit dat het hele blok aan tienen wordt getrokken als je hem zachtjes laat vallen?

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!
 
Ik heb hier nog een paar gebruikte valbeugels voor een 1100 liggen.
Als je een keer in de betuwe bent dan kan je wel eens langskomen om te zien of je er wat aan hebt.
Je hebt eigenlijk twee soorten.
Een goedkope versie, dat is gewoon een grote beugel.
En de duurdere versie, die loopt helemaal om de cylinders heen.

Ik heb de goedkope versie liggen.
 
Ik heb hier nog een paar gebruikte valbeugels voor een 1100 liggen.
Als je een keer in de betuwe bent dan kan je wel eens langskomen om te zien of je er wat aan hebt.
Je hebt eigenlijk twee soorten.
Een goedkope versie, dat is gewoon een grote beugel.
En de duurdere versie, die loopt helemaal om de cylinders heen.

Ik heb de goedkope versie liggen.

Heb je een fotootje voor me? Pm?
 
Dit is hem.

bpog.jpg


9ahq.jpg


38fa.jpg
 
Had je hier nog wat aan?
Anders gooi ik ze straks op marktplaats oid.

Hey, sorry voor mijn afwezigheid.

De BMW die ik gekocht heb heeft nu uiteindelijk al wel valbeugels dus die heeft het niet nodig. Wel wordt er binnekort nog een 1100 GS gekocht door/voor mijn vriendin. Wellicht kan ze die dan gebruiken maar voor alsnog zijn we nog op zoek naar de juiste motor. Ik zou zeggen zet ze op marktplaats, als ze nog niet verkocht zijn tegen de tijd ze haar GS heeft zal ze vast een goed bod doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan