De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Zooo, me lieve motor vandaag eens uitgelaten.
was lekker, wel fris, maja zat ook gewoon in het leer op de motor :P :P
Haha achja :+
 
Yer! bijna haha

Vrijdag moet ik eerst nog even naar een Psiegologisj onderzoek :+

En als dat allemaal goed is ben ik zo als aangenomen op een fitheidstest na. Maar daar maak ik me geen zorgen over.

En dan werkt deze jongen op de Maasvlakte bij Maersk haha

[afbeelding]

Deze foto is daar vorige week gemaakt. Ik ga ongeveer hetzelfde werk doen.
Ik hoop dat ik word aangenomen als Straddlecarrierchauffeur. En dan na een paar jaar op de kraan!

Kick joh, ik heb stage gelopen op de ECT. Bij de Bijzondere lading. Dus alle breakbulk.
Ook nog een halfjaar als Waterklerk gewerkt! Kwam altijd op die yang ming schepen met die taiwanesen er op. Leuk wereldje.

Maar goede baan gevonden, zeker gezien ze meer staken dan werken daar ;) :')
 
Zooo, me lieve motor vandaag eens uitgelaten.
was lekker, wel fris, maja zat ook gewoon in het leer op de motor :P :P
Haha achja :+

Me Guus wilde niet starten een woensdag -O- denk dat de accu slecht is. Van het weekend maar is goed op de lader gooien en hopen dat die maandag weer start -O-
 
Yer! bijna haha

Vrijdag moet ik eerst nog even naar een Psiegologisj onderzoek :+

En als dat allemaal goed is ben ik zo als aangenomen op een fitheidstest na. Maar daar maak ik me geen zorgen over.

En dan werkt deze jongen op de Maasvlakte bij Maersk haha

[afbeelding]

Deze foto is daar vorige week gemaakt. Ik ga ongeveer hetzelfde werk doen.
Ik hoop dat ik word aangenomen als Straddlecarrierchauffeur. En dan na een paar jaar op de kraan!
Daar ben ik ook regelmatig geweest, maar ik heb elke keer het aanbod om boven in de kraan te kijken afgeslagen. Ik heb nl al hoogtevrees op een krant :+
 
Daar ben ik ook regelmatig geweest, maar ik heb elke keer het aanbod om boven in de kraan te kijken afgeslagen. Ik heb nl al hoogtevrees op een krant :+

Ik ben toch naar boven geweest ondanks me hoogtevrees. Stapte dat liftje uit keek gelijk 60mtr naar beneden door de roosters waar je over loop. Was ff een momentje waar ik goed moest adem halen _O-
 
Whaha ik heb ook geen hoogtevrees. haha, stap op 4km net zo makkelijk uit een vliegtuig dan dat ik er in stap op de grond hahaha. Maar ik hoor maandag verder haha.
 
overal waar ik op rij gaat verrot. -O-
Staat me auto in de garage, nu begint me motor keuren te geven, net een stuk mee gereden en begint de rechter cilinder hard te tikken. Echt zo'n hard metaalachtig getik.

Iemand een idee wat het kan zijn? Iets met de kleppen?
 
overal waar ik op rij gaat verrot. -O-
Staat me auto in de garage, nu begint me motor keuren te geven, net een stuk mee gereden en begint de rechter cilinder hard te tikken. Echt zo'n hard metaalachtig getik.

Iemand een idee wat het kan zijn? Iets met de kleppen?

Tikken kan van alles zijn. Je kleppen. kan iets in je cilinder zitten. Kan nog veeeel dieper zitten. Zit er genoeg olie in? Heb het bij auto's gezien dat een ratel in kwam omdat er te weinig olie in zat. Lijkt me slim het sowieso eerst te checken voor je hier mee door gaat. Dalijk werk je je blok naar de gallemiezen.
 
olie zit er genoeg in. Was het eerste wat ik ge checked heb.
Ik rij er geen meter meer mee. Morgen eerst de garage bellen.
 
Wat voor een machine heb je?

Gaat het trouwens ook sneller tikken als je gas geeft? Is het gekoppeld aan je toerental?
 
Laatst bewerkt:
Whaha ik heb ook geen hoogtevrees. haha, stap op 4km net zo makkelijk uit een vliegtuig dan dat ik er in stap op de grond hahaha. Maar ik hoor maandag verder haha.
Das toch wat anders hoor. In Turkije wezen paragliden..dus op 2km hoogte van de berg rennen vond ik geen probleem en zou ik zo weer doen. Lopen op het balkon van onze oude flatje (6 hoog)...NO WAY. -O-
 
Dus, zojuist afgewezen voor de baan in Rotterdam op mijn, jawel komt ie. PERSOONLIJKHEID.
Volgens de psycholoog zit mijn persoonlijkheid mij in de weg als het gaat om goed functioneren. Daar heb ik nog nooit last van gehad persoonlijk. Wel beschik ik over een goede intelligentie en ben gemotiveerd en zal me volledig inzetten voor mijn baan. Maar dat is tegenwoordig dus niet meer van toepassing?

Iemand nog tips wat ik verder moet doen? Ik ben er zo langzamerhand klaar mee.


Das toch wat anders hoor. In Turkije wezen paragliden..dus op 2km hoogte van de berg rennen vond ik geen probleem en zou ik zo weer doen. Lopen op het balkon van onze oude flatje (6 hoog)...NO WAY. -O-

Komt omdat je dan de hoogte "niet meer ziet" haha
 
Laatst bewerkt:
Dus, zojuist afgewezen voor de baan in Rotterdam op mijn, jawel komt ie. PERSOONLIJKHEID.
Volgens de psycholoog zit mijn persoonlijkheid mij in de weg als het gaat om goed functioneren. Daar heb ik nog nooit last van gehad persoonlijk. Wel beschik ik over een goede intelligentie en ben gemotiveerd en zal me volledig inzetten voor mijn baan. Maar dat is tegenwoordig dus niet meer van toepassing?

Iemand nog tips wat ik verder moet doen? Ik ben er zo langzamerhand klaar mee.
-O-
Gewoon blijven proberen, komt vast een keer goed :Y
 
-O- Nou balen...maarre...hier is toch wel wat verder op ingegaan? :?


Nou volgens hem had ik een wisselende werkaanpak en een verminder concentratievermogen zou hebben, dat is mijn persoonlijkheid.... dus....

De rest was wel allemaal goed, ik ben afgekeurd op de bovenste 2 zinnen. Oh en ik zou een matige emotionele stabiliteit hebben.... waar baseert hij dat op? Ik ben nog steeds niet manisch...
 
Nou volgens hem had ik een wisselende werkaanpak en een verminder concentratievermogen zou hebben, dat is mijn persoonlijkheid.... dus....

De rest was wel allemaal goed, ik ben afgekeurd op de bovenste 2 zinnen. Oh en ik zou een matige emotionele stabiliteit hebben.... waar baseert hij dat op? Ik ben nog steeds niet manisch...

Wat een onzin verzinnen ze tegenwoordig.
Gasten op mijn boksschool werken ook op de APM. En dat zijn nu niet bepaald raketgeleerden

Probeer is bij Broekman. Op de distriport. Zijn geen containers maar coventionele lading.
Zoeken ze vaak wel operationeel personeel.
 
Nou volgens hem had ik een wisselende werkaanpak en een verminder concentratievermogen zou hebben, dat is mijn persoonlijkheid.... dus....

De rest was wel allemaal goed, ik ben afgekeurd op de bovenste 2 zinnen. Oh en ik zou een matige emotionele stabiliteit hebben.... waar baseert hij dat op? Ik ben nog steeds niet manisch...


Vervelend!!


Ach ik ben ook nog werkloos na me studie, blijf ondanks dat ik 100x hoor dat ik geen ervaring heb -O- solliciteren *O* !!! Nothing more you can do ;)!!

Ps. Maar ik wordt er ook aardig gek en hopeloos van!!
 
@Brian, thx! dat ga ik in de gaten houden.
Ja, ik weet dat ze bij de APM niet allemaal even slim zijn. Ik was wss de beste van de selectie qua test resultaten, dat zeiden ze zelf ook al. het waren 3 testen. schaal 1 tot 9. 2x een 8 en 1x een 9.
Waar gaat het dan fout...

@kimie. Ik loop ook al sinds november/december thuis. al diverse sollicitaties gedaan. heel veel open. maar niks. Soms hoor je niks en soms sluit je niet aan op het profiel. en soms ben je 2e...
ik wordt er zo moe van....
en nu ook weer. 3x naar de maasvlakte geweest. en weer niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan