Kwaliteit van "NG" remschijven

Plaats je hier ook wat foto's dan als ze binnen zijn ben toch ook wel reuze benieuwd.Ik kan op hun site niet echt de prijzen vinden :?

Jup, zal ik doen!
De dealer kwam op 102€ per schijf.. excl BTW denk ik. Zal rond de 120€ per stuk incl BTW zijn denk ik.

Dat wil zeggen 2 schijven voor de prijs van 1 OEM schijf.. Dus: De NG's mogen dubbel zo hard verslijten!
 
Laatst bewerkt:
Zo de schijven zijn besteld! Toen de dealer de prijs zei was dit ook nog een meevallen: 102€ per schijf incl BTW! Je kan dus bijna 3 NG's kopen voor de prijs van 1 OEM!
 
Ik heb nu sinds een paar maanden nieuwe NG remschijven op mijn Monster 600 gemonteerd. Ben van een enkele naar een dubbele schijf gegaan.

De schijven zijn aan mij verkocht door Ducati Part Online in wijchen.
Ik vind de kwaliteit prima, remt erg goed en zijn na een flink weekend sturen in Harz zonder problemen gebruikt.

Over de duurzaamheid kan ik nu nog vrij weinig zeggen...

Prijs voor de set scheelde ongeveer 150 of zelfs meer met en set van Brembo.

Link: DUCATI NG FULL FLOATER FRONT BRAKE DISC SET 748 916 996 998 SS 900
 
Heb 2 setjes hiervan gehad. Zijn net kaasraspen en slijten idioot snel.

Arashi schijven daarintegen deden het wel goed.

:t

Michgsxf600 schreef op 06 februari 2014 @ 13:58:
Ik had op mijn hornet 900 Frixion Wave remschijven deze schijven zitten met trw gecinterde blokken remde echt super. en goed betaalbaar

ik had ze in haarlem gekocht bij jos smit motoren


_O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu sinds een paar maanden nieuwe NG remschijven op mijn Monster 600 gemonteerd. Ben van een enkele naar een dubbele schijf gegaan.

De schijven zijn aan mij verkocht door Ducati Part Online in wijchen.
Ik vind de kwaliteit prima, remt erg goed en zijn na een flink weekend sturen in Harz zonder problemen gebruikt.

Over de duurzaamheid kan ik nu nog vrij weinig zeggen...

Prijs voor de set scheelde ongeveer 150 of zelfs meer met en set van Brembo.

Link: DUCATI NG FULL FLOATER FRONT BRAKE DISC SET 748 916 996 998 SS 900

NG

Ik gebruik ze soms voor op het circuit :t
 
Ondertussen (meer dan 60k verder) zijn de chinezen nog prima in orde
38802130410_4adf1e9e39_h.jpg


Maar hou me natuurlijk altijd keurig aan mijn snelheid en dankzij de v2 hoef je ook nooit hard te remmen natuurlijk ;)
 
Ik dacht dat NG uit Spanje kwam?

Dat dacht ik eerlijk gezegd ook.

Het eten is meegekomen met de Indo's, toen die na de omwenteling daar weg moesten. Indisch eten dus.

De discussie ging over remschijven, niet over eten. Jij bent de enige die het eten in de discussie bracht.
Indonesische remschijven dus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan