Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Al erg bedankt heren! :Y

maar het gaat om een 2008-2014. (tenminste dat staat in de advertentie) er staat een setje Öhlins poten met nix30 cartridges te koop in engeland. Heeeeeeeel misschien ga ik die aanschaffen voor m'n project.

zoiets dus :9~

[afbeelding]

mooi spul man :9~ :9~
vandaag de brommer ook maar weer even verwent
weer een rib uit mijn lijf maar dan heb je wel wat *O* *O*
 
Dit noem je toch geen winter :+


Maar eh, :} :} :}

(Staan ze bij jou echt de hele winter zo, of gewoon even voor de leuk?)
Dit is voor het eerst. Ze zijn gister door de dealer terug gebracht, en blijven zo staan totdat het weer voorjaar is.

Gewoon omdat het kan, en omdat de garage op dit moment een puinhoop is :o
 
Laatst bewerkt:
\
Al erg bedankt heren! :Y

maar het gaat om een 2008-2014. (tenminste dat staat in de advertentie) er staat een setje Öhlins poten met nix30 cartridges te koop in engeland. Heeeeeeeel misschien ga ik die aanschaffen voor m'n project.

zoiets dus :9~

[afbeelding]

mooi spul man :9~ :9~
vandaag de brommer ook maar weer even verwent
weer een rib uit mijn lijf maar dan heb je wel wat *O* *O*
Jij blijft ook bezig he :}
 
:W

Hallo! Hier een "oud CBR900rr" ganger.
Ik heb gisteren mijn oude blade ingeruild voor een nieuwe. En wel een CBR1000rr uit 2008.
Over twee weekjes komt hij in de schuur te staan. Dan zal ik wel even een goede foto plaatsen.

Tot nu moeten jullie het doen met deze;
 
Dit is voor het eerst. Ze zijn gister door de dealer terug gebracht, en blijven zo staan totdat het weer voorjaar is.

Gewoon omdat het kan, en omdat de garage op dit moment een puinhoop is :o
Mooi, doe je goed. :}
Ik weet wel waar dit niet gebeurd, vermoed dat m'n vriendin zegt dat ik de garage maar eens op moet gaan ruimen of lekker daar gaan zitten maar niet in de huiskamer....... :(
 
Welkom nieuw CBR1000RR ganger :+

Veel plezier alvast met je nieuwe motor, nog plannen ermee?

Bedankt! :)

In ieder geval moet ik eerst nog 2 weken wachten voordat hij in de schuur staat.. Daarna wil ik nog wat doen aan de kuipruit, die vind ik wat aan de hoge kant (ondanks dat dat voor mijn lengte van 2.03m wel goed rijdt) en iets aan de hugger. Er zit nu een aftermarket ding op die bij de schroefgaten gescheurd zijn.

Waarschijnlijk komt er ook een andere demper op.. De originele klinkt wel erg tam :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi, doe je goed. :}
Ik weet wel waar dit niet gebeurd, vermoed dat m'n vriendin zegt dat ik de garage maar eens op moet gaan ruimen of lekker daar gaan zitten maar niet in de huiskamer....... :(
Ook daar zijn oplossingen voor, maar of je dat wilt :X
 
Ready to go en de buddy lekker voorverwarmd zo *D ...

Hier plaats zat in de garage en ik denk dat mijn vriendin liever iets anders in het interieur heeft staan, haar Zoefzoeki :+ ...

Nelis ;) ...
Zet je ze als compromis toch beide binnen ;)
 
:W

Hallo! Hier een "oud CBR900rr" ganger.
Ik heb gisteren mijn oude blade ingeruild voor een nieuwe. En wel een CBR1000rr uit 2008.
Over twee weekjes komt hij in de schuur te staan. Dan zal ik wel even een goede foto plaatsen.

Tot nu moeten jullie het doen met deze;
[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/203/jiwt.jpg"]afbeelding~][/URL]

Welkom! Mooie bike. Ga je veel plezier van hebben verwacht ik zo. De ruit is inderdaad erg aanwezig zeg maar. Haha. Je gaat er vast wat moois van maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan