Bryan Schouten

Leek inderdaad alsof de nummers 2 t/m 5 in de laatste rondjes de turbo aanzetten.

Maar die fransman reed een strakke race zeg...
 
Nja goeie race gereden, en nu goed voorbereiden op komende dinsdag, hoop dat bryan ons goed op de hoogte houdt van zijn vorderingen.
 
Ik vind P6 ook gewoon goed hoor, tussen spaanse sponsor-giganten als Estrella Galicia en Calvo voor de spaanse coureurs, met beter materiaal en het voordeel van de circuitkennis. En Bryan toch echt sneller dan vriend Livio.
 
Het ziet er naar uit dat de tweede race van de Stock Extreme klasse niet wordt uitgezonden. :/
 
Bryan rijdt niet op Almeria. Mahindra heeft daar twee 2014 motoren. Oliveira test met één machine en voor zover ik begrepen heb zullen Sissis en Tonucci de andere delen.
 
Laatst bewerkt:
Toch jammer dat kampioenschap leider Maria Herrera het niet gered heeft -O- na de eerste ronde nog wel op kop gereden te hebben :] ....ging ze er bij liggen :/ ...wel knap van die 14 jarige talentje uit frankrijk om het kampioenschap binnen te hengelen...en super van Schouten om zich in zo'n groot veld staande te houden :}
 
JvdgB geeft in zijn column in Motoplus hoog op over Bryan Schouten. Hij heeft volgens Jurgen de juiste mentaliteit, het inzicht en doorzettingsvermogen.
Ook verwacht hij dat Bryan constant top 15 kan rijden komend jaar. Dat zijn toch geen malse uitspraken.
En ik vind als er in Nederland iemand is met kennis van zaken dan is het JvDGB wel.
Zou mooi zijn weer een Nederlander voorin de Moto3 en in de Supersport.
Over Iwema zegt ie indirect: heeft zijn kans gehad nu tijd voor de nieuwe lichting! :}
 
Laatst bewerkt:
Schijnbaar heeft Bryan zijn eerste meters gereden van het seizoen. Hier een foto, afkomstig van zijn twitter :)
full
 
Laatst bewerkt:
Ach so ja, er staat dan ook wel levensgroot Honda op de kuip. :+

Das wel erg :+ :+ :+ . Bovenstaand berichtje maar even aangepast, hahaha :+ :+ :+
 
Het Damen pak van Bryan is inmiddels klaar.

3559_695254597164629_971014562_n.jpg


1618330_695254573831298_902880521_o.jpg


Ondertussen is het CIP druk bezig met de Mahindra.

1899941_10203074027313751_1723496901_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan