RW RACING

Nu komt er Scott in de zaak !
Inderdaad *D

RW Racing GP:
Voor het enige Nederlandse Grand Prix Team stond de eerste dag vooral in het teken om het nieuwe materiaal te testen en het vertrouwd raken met de Kalex KTM machines.

RW Racing GP teammanager Jarno Janssen liet na afloop weten terug te kijken op een redelijk geslaagde dag zonder noemenswaardige problemen.

"De omstandigheden waren ondanks het mooie weer niet helemaal ideaal, er stond best veel wind en dat maakte het voor de coureurs niet altijd even makkelijk. Ondanks dit is de eerste dag voor met name Scott erg goed verlopen, hij heeft ruim 50 ronden zonder problemen kunnen rijden. Voor Ana begon de dag ook goed, zij geeft aan dat alles goed aanvoelt en dat de overstap van de KTM naar de nieuwe Kalex KTM geen noemenswaardige problemen oplevert. Helaas kwam ze aan het begin van de middag ten val, en ondanks dat ze er zelf zonder kleerscheuren afkwam bleek de schade aan de machine dusdanig dat het een vroegtijdig einde van haar dag betekende. Alles is inmiddels weer gereed voor morgen en we zullen ons testprogramma morgen hier afronden en zondag vertrekken naar Valencia waar komende week de eerste officiële test op het programma staat. Ook morgen zal de dag in het teken staan ter voorbereiding op de eerste officiële test, daar voor zijn we hier.”

bron: racesport.nl
 
Laatst bewerkt:
Exclusief interview: RW Racing-duo Deroue en Carrasco

Het niveau op dit forum is niet al te hoog, aldus Scott _O-
Hij heeft wel gelijk. De 1 zit wat dichter bij het vuur, verdiept zich een stuk meer of is zelf op zijn/haar manier actief in de (nationale) motorsport, op welke manier dan ook, maar het overgrote deel is gewoon arm leuning fan. En we blijven allemaal toetsenbord supporters, hoe dicht we ook bij het vuur denken te zitten. De enige die ik zo even kan bedenken en die je wel eens wat ziet posten. Die écht dicht betrokken is bij 1 van de huidige toppers is de pa van Bo Bendsneijder, die wel eens wat laat weten in Bo zijn topic.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft wel gelijk. De 1 zit wat dichter bij het vuur, verdiept zich een stuk meer of is zelf op zijn/haar manier actief in de (nationale) motorsport, op welke manier dan ook, maar het overgrote deel is gewoon arm leuning fan. En we blijven allemaal toetsenbord supporters, hoe dicht we ook bij het vuur denken te zitten. De enige die ik zo even kan bedenken en die je wel eens wat ziet posten. Die écht dicht betrokken is bij 1 van de huidige toppers is de pa van Bo Bendsneijder, die wel eens wat laat weten in Bo zijn topic.


:Y :}
 
Exclusief interview: RW Racing-duo Deroue en Carrasco

Het niveau op dit forum is niet al te hoog, aldus Scott _O-
"Zo ga ik niet op van die fora lezen. Het niveau daar is ook vrij laag. Als je zo tegen ze praat, dan doen ze heel aardig tegen je, maar eenmaal op het forum lopen ze je dan ineens uit te kafferen".

Dat is een krasse uitspraak. Het zijn wel je (mogelijke) fans/supporters Scott..oh nee, je leest dit natuurlijik niet :r

En wie denk je dat ik aanmoedig de laatste zaterdag in juni :? Anna natuurlijk! *D *O*
 
"Zo ga ik niet op van die fora lezen. Het niveau daar is ook vrij laag. Als je zo tegen ze praat, dan doen ze heel aardig tegen je, maar eenmaal op het forum lopen ze je dan ineens uit te kafferen".

Dat is een krasse uitspraak. Het zijn wel je (mogelijke) fans/supporters Scott..oh nee, je leest dit natuurlijik niet :r

En wie denk je dat ik aanmoedig de laatste zaterdag in juni :? Anna natuurlijk! *D *O*


Hahaha. Ik geloof dat 99% van de coureurs zo over dit forum denkt. :W
Groot gelijk Scott! :P
 
Hahaha. Ik geloof dat 99% van de coureurs zo over dit forum denkt. :W
Groot gelijk Scott! :P


:^

Als je coureur bent lijkt het me heel verstandig om niet op fora mee te lezen.
Je ergert je het ongans aan al die betweters en als je mentaal niet zo sterk in de schoenen staat lijden je prestaties er ook nog onder.

Maar een forum voor betweters onder elkaar is ook leuk. *O*
 
"Zo ga ik niet op van die fora lezen. Het niveau daar is ook vrij laag. Als je zo tegen ze praat, dan doen ze heel aardig tegen je, maar eenmaal op het forum lopen ze je dan ineens uit te kafferen".

Dat is een krasse uitspraak. Het zijn wel je (mogelijke) fans/supporters Scott..oh nee, je leest dit natuurlijik niet :r

En wie denk je dat ik aanmoedig de laatste zaterdag in juni :? Anna natuurlijk! *D *O*
Is het niet op een forum, is het wel in de huiskamer: sportvolgers reageren emotioneel op sport en rekenen je per uitslag af. De ene week ben je een winnaar en de andere week een loser, met als enig verschil dat een mening in de huiskamer tussen vier muren blijft hangen en een mening op het internet vereeuwigd door iedereen nagelezen kan worden.

Ik vind dit ook geen chique uitspraak van Deroue, het zijn inderdaad wel fans die zich hier ook over hun sport uiten. Een sport die men volgt en liefhebt. Ongeacht hoe dicht iemand dan wel of niet bij het vuur zit, vind ik het niet netjes. Toch wel gek dat hij iets over het niveau kan zeggen als hij niet meeleest... Maar goed, het blijven quotes natuurlijk...

Dat gezegd hebbende wens ik hem veel succes. Een tweejarig contract vraagt om geduld, en ik wens hem alleen maar succes toe!
 
:^

Als je coureur bent lijkt het me heel verstandig om niet op fora mee te lezen.
Je ergert je het ongans aan al die betweters en als je mentaal niet zo sterk in de schoenen staat lijden je prestaties er ook nog onder.

Maar een forum voor betweters onder elkaar is ook leuk. *O*

Ik ben ook coureur(niet zo`n hele goede,maar toch :X ) en ik blijf lekker hier meelezen en posten hoor. :+
 
100% zeker dat die jongens als Iwema en Derou meelezen :)

Tuurlijk! Wat denk jij dan...

Op zich zou dat helemaal niet zo stom zijn. Dan zouden ze eventuele geruchten die hier gemaakt en verspreid worden meteen de kop in kunnen drukken. En dan hoeven ze zich ook niet te ergeren aan wat hier gezegd wordt.
 
Op zich zou dat helemaal niet zo stom zijn. Dan zouden ze eventuele geruchten die hier gemaakt en verspreid worden meteen de kop in kunnen drukken. En dan hoeven ze zich ook niet te ergeren aan wat hier gezegd wordt.


Waarom zou je je in godesnaam ergeren aan ons forum? We hebben het verzamelde IQ van een amoebe :?
 
100% zeker dat die jongens als Iwema en Derou meelezen :)

Tuurlijk! Wat denk jij dan...

Iwema heeft hier ook een account gebruikt. Tot 2007 in elk geval.
J.Iwema

Waarom zou je je in godesnaam ergeren aan ons forum? We hebben het verzamelde IQ van een amoebe :?

Het verzamelde IQ of het gemiddelde IQ?
Een aantal brengt het gemiddelde wel flink omlaag :+
 
Laatst bewerkt:
Het verzamelde IQ of het gemiddelde IQ?
Een aantal brengt het gemiddelde wel flink omlaag :+


Heu :? :+

Ff on topic, wat een beetje verf al niet doet

full
 
Waarom zou je je in godesnaam ergeren aan ons forum? We hebben het verzamelde IQ van een amoebe :?

'Zo ga ik niet op van die fora lezen. Het niveau daar is ook vrij laag. Als je zo tegen ze praat, dan doen ze heel aardig tegen je, maar eenmaal op het forum lopen ze je dan ineens uit te kafferen.’


Dit heeft hij gezegd, dan lijkt het me toch dat hij zich er een beetje aan ergert.
 

'Zo ga ik niet op van die fora lezen. Het niveau daar is ook vrij laag. Als je zo tegen ze praat, dan doen ze heel aardig tegen je, maar eenmaal op het forum lopen ze je dan ineens uit te kafferen.’


Dit heeft hij gezegd, dan lijkt het me toch dat hij zich er een beetje aan ergert.
Trouwens, alsof Deroue (of ieder ander) elk forumlid aan de hand van zijn of haar posts aan individuen in het echte, niet digitale leven kan verbinden.. Ik vind het een beetje voorbarig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan