RW RACING


'Zo ga ik niet op van die fora lezen. Het niveau daar is ook vrij laag. Als je zo tegen ze praat, dan doen ze heel aardig tegen je, maar eenmaal op het forum lopen ze je dan ineens uit te kafferen.’


Dit heeft hij gezegd, dan lijkt het me toch dat hij zich er een beetje aan ergert.


Duidelijk. Het zijn echter dit soort uitlatingen waarmee je jezelf (hij dus) tot beginnend pispaal bombardeert. Is dus inderdaad verre van handig.

Brian Schouten doet dat meen ik stukken beter.
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, alsof Deroue (of ieder ander) elk forumlid aan de hand van zijn of haar posts aan individuen in het echte, niet digitale leven kan verbinden.. Ik vind het een beetje voorbarig.

Zeker.
Beetje dom om te zeggen/schrijven.
Maar die jongen mist nog de nodige ervaring dus ik zou er geen waarde aan hechten.
Het is een goed jong (hij leest vast wel mee) :P
 
Zeker.
Beetje dom om te zeggen/schrijven.
Maar die jongen mist nog de nodige ervaring dus ik zou er geen waarde aan hechten.
Het is een goed jong (hij leest vast wel mee) :P
Onhandig is het zeker, maar goed... Zoals we ook hier nu kunnen zien duiken we er ook gelijk met zijn allen op en als hij dan voor het eerst in de punten rijdt is hij weer "onze" held... Lijkt af en toe ook wel sport he. :+

En het blijft een quote van een magazine natuurlijk, niet dat die liegen maar aandikken en opkloppen is de (roddel)pers niet vreemd en zolang niet nagegaan kan worden of dit directe uitspraken van Deroue zijn of een uitspraak tussen mond en lippen door, geïnterpreteerd door een journalist, weten we natuurlijk nooit.

Ach, wat. Succes Deroue, proof us wrong en laat maar eens zien wat je waard bent! Hoeven wij ook niet negatief te schrijven. ;)
 
Laatst bewerkt:
Een vrouw heeft bijna altijd verf op duszzzz.
Normaal zie je Ana zoals 90% uit haar bed komt.
En met verf zoals je erin trapt in de discotheek. _O-

Gaat het ineens van Deroue over op vrouwenpraat. :?
(best of both worlds, motorsport en vrouwen :+ )
 
Laatst bewerkt:
Helaas heeft ze de leeftijd van m'n dochter :X
No way. _O-
Ik dacht dat jij maar vijfentwintig was. :+

En op de vorige pagina dacht ik tevens .. potentieeltje in de toekomst.
Nu teveel schoolmeisje. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zeker.
Beetje dom om te zeggen/schrijven.
Maar die jongen mist nog de nodige ervaring dus ik zou er geen waarde aan hechten.
Het is een goed jong (hij leest vast wel mee) :P
Oh vast wel ;)

Onhandig is het zeker, maar goed... Zoals we ook hier nu kunnen zien duiken we er ook gelijk met zijn allen op en als hij dan voor het eerst in de punten rijdt is hij weer "onze" held... Lijkt af en toe ook wel sport he. :+

En het blijft een quote van een magazine natuurlijk, niet dat die liegen maar aandikken en opkloppen is de (roddel)pers :o niet vreemd en zolang niet nagegaan kan worden of dit directe uitspraken van Deroue zijn of een uitspraak tussen mond en lippen door, geïnterpreteerd door een journalist, weten we natuurlijk nooit.

Ach, wat. Succes Deroue, proof us wrong en laat maar eens zien wat je waard bent! Hoeven wij ook niet negatief te schrijven. ;)
:^
 
Laatst bewerkt:
Misschien een wat onnozele vraag , maar nadat ik las dat RW Racing niet meedeed aan de laatste sessie van vamiddag in Jerez omdat ze een ander/nieuw blok moeten monteren alvorens naar Quatar af te reizen, zou ik graag willen weten waarmee ze nu gereden hebben de laaste dagen. Oud, nieuw ?
 
Misschien een wat onnozele vraag , maar nadat ik las dat RW Racing niet meedeed aan de laatste sessie van vamiddag in Jerez omdat ze een ander/nieuw blok moeten monteren alvorens naar Quatar af te reizen, zou ik graag willen weten waarmee ze nu gereden hebben de laaste dagen. Oud, nieuw ?
Zo onnozel is 'ie niet hoor..ik vraag het me eigenlijk ook wel af..Scott zou met een machine van vorig jaar rijden toch? Maar goed, zou er heel veel verschil zitten tussen de blokken van 2013 en 2014?
 
Zo onnozel is 'ie niet hoor..ik vraag het me eigenlijk ook wel af..Scott zou met een machine van vorig jaar rijden toch? Maar goed, zou er heel veel verschil zitten tussen de blokken van 2013 en 2014?

Scott rijdt ook met een 2014 frame, maar het blok zal hetzelfde zijn als alle andere KTM rijders, deze worden via loting verdeeld door Dorna. Elk blok zal hetzelfde zijn, maar het frame kan/is dus anders.
 
Als enig Nederlands raceteam in de Moto-GP3 de afgelopen seizoenen, dacht ik dat het een leuk idee zijn om voor hen een topic te openen. Mijn persoonlijke mening is dat je mensen als Waninge moet koesteren, en hopelijk kunnen ze voor volgend seizoen nog 2 talentvolle coureurs contracteren :)

Tussen de bewonderingswaardige prestaties van Michael van de Mark én Valentino Rossi dit weekend, zouden we bijna vergeten dat het enige MOTO GP team wat ons land nog rijk is, gisteren in Argentinie de eerste broodnodige punten heeft binnen gehaald met Livio Loi.

Vorig seizoen door diverse omstandigheden een slecht jaar gehad, waarvoor het team, al dan niet terecht, fel is bekritiseerd op diverse motor fora, ook op deze.

De beste stuurlui staan nog altijd aan wal, maar als motorliefhebber ben ik gewoon blij dat ze er nog bij zitten. Nederland is een motorsportliefhebbend land, ja, maar helaas onbreekt het bij onze multi-nationals (ING, Rabobank, Jumbo, Philips, Heineken, Amstel ,TomTom enz) moed en visie om deze mooie sport financieel te ondersteunen, en het niveau in Nederland structureel naar een hoger plan te brengen.

Zal de laatste zijn om te beweren dat ze geen (inschattings)fouten hebben begaan vorig jaar, maar wil nogmaals benadrukken dat we mensen uit de kleinere bedrijfssector zoals Waninge , Vos, Molenaar een aanverwante lokale sponsoren eigenlijk zouden moeten koesteren, in ieder geval steken zij nog wél hun nek uit voor de motorracesport, en uiteraard niet uit winstbejag. Wat zou het mooi zijn als de heren en dames van de grotere bedrijven dat ook eens zouden doen, maar het lijkt alsof de stropdas hen net iets te strak om de nek zit..

Wens Livio Loi en het team een mooi seizoen , hopelijk met genoeg punten om er volgend jaar weer bij te kunnen zijn met 2 coureurs. :)
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk punten inderdaad, daar mogen ze blij mee zijn. Tevreden wellicht nog niet, want m.n. Loi wilde de afgelopen drie races toch wel in de top tien rijden en dat lukt nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan