problemen koppeling gsxr 1000 k5

RSVredliner

MF'er
16 aug 2004
95
0
Beste MF-ers

Na jarenlang op mijn RSV te hebben gereden heb ik afgelopen weekend een Suzuki GSXR 1000 K5 aangeschaft. Rijdt helemaal super op 1 dingetje na.... ;(
Af en toe bij normaal wegrijden vanuit stilstand pakt de koppeling niet lekker. Ik hoor een vreemd geluid (beetje zoemend) en de motor schiet met schokken vooruit, net alsof de koppeling doorslaat of zo. Vooral vervelend wanneer het gebeurd als ik ergens moet keren of zo want dan is ie niet echt lekker te hanteren. Iemand enig idee wat dat kan zijn??

grtzzz..

Ronald
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties,

Ik heb idd dezelfde modificatie uitgevoerd als de dealer zou doen..
Half syntheet is er ooit bij gebrek aan beter bijgedaan omdat ik onderweg merkte dat er te weinig olie in zat. Maar half syntheet en vol syntheet mixen maakt toch niet uit?
Hooguit is het nu 90% vol en 10 mineraal 

Maar iemand dezelfde ervaring gehad? Toch uitboren dan ?
 
Persoonlijk zou ik gewoon de olie verversen. En echt goed leeg laten lopen.
Ik hou de motor altijd extra schuin beide kanten op en je zal je verbazen hoeveel olie er nog uit andere holtes komt lopen.

Heb nu sinds een jaar Motul 300V 10W40 en moet zeggen dat deze gevoelsmatig de beste is. Overigens niet eens de duurste olie die ik heb gehad. Betaalde 12,50 per liter bij Frinkenracing in duitsland. Dat zou ik persoonlijk zelf eerst proberen. Indien dat niet werkt kan je altijd nog gaan boren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan