Criminelen gevraagd

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Er is vast iemand die dit eerder gedaan heeft. Hobbymatig, professioneel... het maakt me zoveel niet uit, maar dat slot moeten open, en wel zonder sleutel! :Y

$T2eC16VHJHYE9nzpeDMhBQyyuLsWD!~~60_35.JPG


Gaat om bovenstaand type. Heb de motor gekocht, maar de eigenaar was de tankdopsleutel vergeten en is inmiddels geëmigreerd naar Moedertje Rusland B|

Dus, wat is het beste advies? Schroevendraaier, uitboren? :9
 
Laatst bewerkt:
Erg handig dit soort posts. Daarom is MF ook zo geliefd bij de plaatselijke roeiverenigingen.

Stuur het dan in een PM ofzo.
_O-

Ik maak wel een instructie video voor op YouTube en zal de link hier plaatsen....
Misschien ook een paar van hoe je het beste een alarm kan omzeilen.
Of hoe je het beste een gps tracker kunt misleiden.
In het busje zetten.
Autosloten.

....
Criminele vakschool voor in de dagelijkse praktijk.
 
Wauw, dit is gênant, zeg. Ik probeer het sleutel friemel trucje van Mac Williams met de sleutel van het contactslot wat ik onlangs gekocht heb... hoe groot is die kans!? :o

w5g7.jpg


Het is de goeie _O-
 
Zo kocht ik ook is een ander contact slot. Bleek de sleutel ook te werken voor de tank. Zo krap komt het ook niet kennelijk. Bij het zadel werkte het dan weer niet. Toch nog 2 sleutels nodig naja beter dan 3 natuurlijk.
 
Wauw, dit is gênant, zeg. Ik probeer het sleutel friemel trucje van Mac Williams met de sleutel van het contactslot wat ik onlangs gekocht heb... hoe groot is die kans!? :o

[afbeelding]

Het is de goeie _O-

Zit er onder de dop inderdaad nog een schroef?
Er zijn namelijk ook exemplaren waar dat niet het geval is,
en die schroef je er dus zo in z'n geheel af.
(bijvoorbeeld praktisch als het slot vastgevroren zit)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan