Speedbleeders welke maat

Ferry86

Die hard MF'er
3 mrt 2013
847
0
nispen
Het topic zegt het al.

Ik heb speed bleeders gezien alleen ben ik niet zeker van de schroefdraad maar, M7x1.00 of m8x1.25 of m10x1.00?

Heeft iemand deze dingen gehad en hoe werkte ze?

Ik heb namelijk een mityvac pompje alleen die werkt niet meer zoals in het begin ik moet nu continu blijven pompen dus ik dacht dubbel genaaid houdt beter. Dus na het ontluchten deze dingen erin en nog een paar pompjes van de rempomp en kijken of er geen belletje komen :)
 
@zeroground: bedankt maar ik bestel ze bij sparksonline en daar staat alleen welk type schroefdraad je nodig hebt dus ik wil echt graag weten welke ik moet bestellen dus aan die website heb ik helaas niet veel.
 
@zeroground: bedankt maar ik bestel ze bij sparksonline en daar staat alleen welk type schroefdraad je nodig hebt dus ik wil echt graag weten welke ik moet bestellen dus aan die website heb ik helaas niet veel.

Als het goed is heeft alleen Brembo m10x1 en dan bedoel ik het aftermarket spul.Ik zit op die site van Sparks te zoeken naar speedbleeders maar kan echt niks vinden.
 
@erwinko Kutzooi je hebt helemaal gelijk!ik zal van de week eens naar de opticien gaan haha.
Ik weet ondertussen welke maat ik moet hebben dus ik bestel ze via ebay.
Kosten maar 8-10 dollar per stuk
 
Ter aanvulling op dit oude(re) topic:

Mytivac remontluchters zijn (net als de meeste andere vacuümpompjes) niet bestand tegen remvloeistof. Meestal als zo'n pompje geen goed vacuüm meer opbouwt dan komt dat omdat het bijgeleverde potje niet is gebruikt waardoor er remvloeistof ín de pomp terecht komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan