2-componenten nep-metaal en benzine?

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.111
8.242
Assen
Hoi mensen,
ik wil een niet-stdt. benzinekraaan(met betere doorloop) op een tank monteren.. Er zijn helaas geen verloopstukjes die het verschil in schroefdraad kunnen overbruggen, en aluminium -de kraan en de passende moer- is niet te solderen- schijnt het-.

Nu dacht ik er aan om misschien met dat 2-compo-nep-metaal de moer aan de kraan te lijmen zodat ik de kraan op de tank kan schroeven, maar gaat dat op lange termijn -ondanks dat/als er op het etiket staat 'chemicaliënbestendig'wel goed?

Een andere oplossing zou zijn, benzinebestendige slang ertussen, vastgezet met twee slangeklemmen..
 
Als het kraantje niet voldoet koop een standaard nieuwe.
Al ga je op Zandvoort racen met het ding dan stroomt er nog genoeg peut door de kraan. :')

De grootste beperking/storing van doorstroom zit hem in de sproeier en vlotter. O-)

Ik heb helaas andere ervaringen met mijn std doorgeboorde kraan.. de bmw kraan stroomt goed door, veel beter dan de stdt jawa kraan..
 
Ik heb helaas andere ervaringen met mijn std doorgeboorde kraan.. de bmw kraan stroomt goed door, veel beter dan de stdt jawa kraan..
En er zit geen verschil tussen reserve en de normale stand?
De reserve slipt vaak dicht door het bezinksel. Maar dat heb jij vast niet. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan