MF Gooi en Vechtstreek Deel 146.... Zomer Editie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*

Titsnbeer.jpg
 
Laatst bewerkt:
gelul. Zie je mij ooit lachen?

Jawel joh. Na terugkomst van de ritjes in de eifel afgelopen jaar. Verder hebben wij ook niet echt samen gereden. Maar zullen vast nog veel meer momenten zijn. Wss tijdens het offroaden smaandags.
 
Jawel joh. Na terugkomst van de ritjes in de eifel afgelopen jaar. Verder hebben wij ook niet echt samen gereden. Maar zullen vast nog veel meer momenten zijn. Wss tijdens het offroaden smaandags.

wederom uitlachen -O-
 
Laatst bewerkt:
Morning *D

Vandaag floepte de straatverlichting om 7.06 uur uit!
Kortom.... het betere seizoen komt er aan :P

Gisteren de kaart eens op tafel gelegd.... O-)
 
:W

Druk weekend achter de rug met feest van de tweeling (25 jaar alweer :$ ) voorbereiden, meemaken en opruimen :') Bardienst bij de club, vanmorgen sporten, motor ophalen, rondje van 100 km rijden :] *O* En uit eten met vrienden :9

Jopje: :j

Nieuwes: :W

Ouwes: :P

Nu het werk van morgen voorbereiden |(
Gefeliciteerd nog

Morguh :Z
 
Morgen Gooi :W

Welkom Saabert, je blaast het topic nieuw leven in met het hinken op twee gedachten :')
 
:W

alweer 2 daagjes thuis in het saaie Nederland -O-
had al wat foto's op fb geplaatst, maar moet er nog ruim 700 stuks + 12 gig aan filmpjes uitzoeken :+

nu maar eens bijlezen :+
 
Zooooooooo, good morning, lekker een half uur in 10 km file gestaan om er daarna achter te komen dat de oorzaak al lang verdwenen was |(

Schijnt een lekker dagje te worden vandaag, enjoy als je vrij bent en ervan kunt genieten :Y
 
Laatst bewerkt:
Morning *D

Vandaag floepte de straatverlichting om 7.06 uur uit!
Kortom.... het betere seizoen komt er aan :P

Mooie tijd van het jaar dit; ik stap om 07.15 uur in de auto en dan wordt het licht onderweg.
Heerlijk moment is dat.

Maar goed, beter nog dat het al lang licht en zelfs zwoel is als je 's ochtends in de auto stapt.
Dat duurt alleen helaas nog even.
 
nee.

dat wil zeggen: de ene keer ging de les beter dan de andere keer, net als indertijd met de autorijles, weet je nog wel?

maar om nou te zeggen: 'hiep hoi, ik ga fijn een stukkie rijden!' mwoah neuh.

Gewoon volhouden. Ik ben afgelopen oktober begonnen en heb in december mijn rijbewijs gehaald. Gisteren uitgerekend dat ik sindsdien al 3000 km gereden heb. Die grijns komt wel...
 
met 'structureel te hard rijden' bedoel ik de instructie die mijn instructeur gaf: 50=55/60km/u, 80=90, 120=130. en als ik dan na het stukje snelweg van Baarn-Noord (A1) naar Eemnes (A27) te horen krijg: 'we hebben de 130 niet gezien', dan denk ik: 'dat stukje ging met 115 toch goed, voor mij hoeft het niet zo hard'. maar dat wil mijn instructeur dan weer niet horen ;-)

Mijn instructeur zei dat ook. Maar bedenk dat je instructeur zijn motoren kent en 55 op de teller is 50 echte kilometers ( op de motor waarop ik reed was het zelfs 57 ). Dat is niet structureel te hard rijden, maar vlot doorrijden. En even de snelheid limiet doorbreken om je zelf in een veiligere positie te brengen moet je niet over nadenken, maar gewoon doen.

Als ik je zo hoor zou het best eens kunnen zijn dat we de zelfde instructeur hebben :)
 
:+ denk dat alle instructeurs zo lesgeven.
Dat is namelijk motorrijden.
 
nieuw muzikaal dieptepunt gevonden :')

er zijn grenzen.. echt :')

Overigens weer bij :Y

@ CasCas en Saabert: Welkom :W
Wat betreft het doorrijden: Dat hoort echt bij het motorrijden.. Ik weet van m'n vrachtwagen rijlessen dat juist helemaal het omgekeerde is; je bent immers dan niet zo snel en gaat inderdaad voor het soepelere rijden..

@ Jopje: Sterkte meis :j

@ Telegram; ik blijf gewoon bij whatsapp... al dat geneuzel om privacy terwijl je bij telegram hetzelfde deelt.. :')
 
Mijn instructeur zei dat ook. Maar bedenk dat je instructeur zijn motoren kent en 55 op de teller is 50 echte kilometers ( op de motor waarop ik reed was het zelfs 57 ). Dat is niet structureel te hard rijden, maar vlot doorrijden
Mijn instructeur noemde dat "laten zien dat je niet bang bent".


@SD: knap hoor, naar IJsland gaan en dan de lente mee terug nemen :P
 
Er waren een hoop meer motorrijders op de weg vanmorgen. Gezellig !
Wie van hier reden er op de A1 rond 07:00 uur ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan