Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

aah ok :) dan dus maar wel.
En rechtsverkeer bijstand?
Is dat ook verstandig om te nemen?
 
Nja heb em bij ZLM gedaan.
Waar ik me auto ook verzekerd heb. Krijg ik 3 schade vrije jaren korting.
Scheelt ook weer :)
 
Hi there :)

Hier nog een beginnende motorrijder.. door de nieuwe wetgeving mag ik ook in een keer door voor A2. Wordt over 3 dagen 21.. en ben op dit moment druk aan het lessen en theorie aan het leren. Als motor zit ik te denken aan een suzuki gs500 met kuip.. Iemand nog andere suggesties voor een leuke A2 motor? :)

Groetjes!
 
Zelf gaat mijn voorkeur telkens meer uit naar de Kawasaki ER-6N/F met sport pakket (akra + verkorte kentekenplaat). De akra geeft ongv 5 pk meer en een beter geluid.
Een andere optie is de KTM 390. Wat minder geschikt voor langere mensen (+180), een hele lichte, zuinige motorfiets. Wel wat aan de kleine kant.
Yamaha MT-07 en Honda NC750 zijn nog andere opties, ligt er net aan wat je mooi vindt en wat je eisen zijn.
Op de motorbeurs kun je op bijna alle motoren zitten, krijg je een beetje de feeling van wat jij lekker vindt zitten en geeft je een beter idee van de motor dan een plaatje op internet.

Succes en groetjes!
 
Hi there :)

Hier nog een beginnende motorrijder.. door de nieuwe wetgeving mag ik ook in een keer door voor A2. Wordt over 3 dagen 21.. en ben op dit moment druk aan het lessen en theorie aan het leren. Als motor zit ik te denken aan een suzuki gs500 met kuip.. Iemand nog andere suggesties voor een leuke A2 motor? :)

Groetjes!

Wat is je budget?
 
Zelf gaat mijn voorkeur telkens meer uit naar de Kawasaki ER-6N/F met sport pakket (akra + verkorte kentekenplaat). De akra geeft ongv 5 pk meer en een beter geluid.
Een andere optie is de KTM 390. Wat minder geschikt voor langere mensen (+180), een hele lichte, zuinige motorfiets. Wel wat aan de kleine kant.
Yamaha MT-07 en Honda NC750 zijn nog andere opties, ligt er net aan wat je mooi vindt en wat je eisen zijn.
Op de motorbeurs kun je op bijna alle motoren zitten, krijg je een beetje de feeling van wat jij lekker vindt zitten en geeft je een beter idee van de motor dan een plaatje op internet.

Succes en groetjes!


Ik denk dat die akra je helemaal geen vermogen geeft.. :)
 
Hi there :)

Hier nog een beginnende motorrijder.. door de nieuwe wetgeving mag ik ook in een keer door voor A2. Wordt over 3 dagen 21.. en ben op dit moment druk aan het lessen en theorie aan het leren. Als motor zit ik te denken aan een suzuki gs500 met kuip.. Iemand nog andere suggesties voor een leuke A2 motor? :)

Groetjes!

Prima keuze, vooral voor vrouwen een perfecte motor. Lekker laag, niet te zwaar.
 
Prima keuze, vooral voor vrouwen een perfecte motor. Lekker laag, niet te zwaar.

Worden even twee postst want geen idee of je dubbel kunt quoten ;) maar dat lekker lage is dan wel weer beetje minder voor mij (denk ik...) Ben 183 en heb vooral de lengte in mn benen.. Dus een 'grote' motor zou heel fijn zijn.. Maar ja de grotere beestjes zijn vaak (hoeft ofc niet) ook zwaarder dan 35 kW...
 
Worden even twee postst want geen idee of je dubbel kunt quoten ;) maar dat lekker lage is dan wel weer beetje minder voor mij (denk ik...) Ben 183 en heb vooral de lengte in mn benen.. Dus een 'grote' motor zou heel fijn zijn.. Maar ja de grotere beestjes zijn vaak (hoeft ofc niet) ook zwaarder dan 35 kW...

Ben 1.84m en ding zit perfect, hoef je dus geen zorgen om te maken.
 
Sommige motoren kun je laten begrenzen tot 35 kw, als je je rijbewijs A dan haalt, kun je de begrenzing weer ongedaan maken, zodat je op vol vermogen kunt rijden.
 
zal me hier ook maar eens voorstellen:)
ik ben bert, kom uit landgraaf en ben inmiddels bijna 14maanden in bezit van mijn 35kw rijbewijs.
hier rij ik nu ongeveer al een jaartje op rond, honda cb600s op 35kw:
0a3c9ec45545607f0635f862b3bed975.jpg


heb in deze hoek van het forum eigenlijk nog nooit eerder gekeken :/
 
Laatst bewerkt:
Goede.. Vergeten te vermelden ;) budget 1000 euro... Dus sws 2ehands..

Honda dominator... zijn sterke motoren en een lekkere zit houding, ik rij der gewoon het hele jaar door mee ;) zijn vrij licht stuurt als een brommer

(34 kw op kenteken!)
 
Laatst bewerkt:
full

Iemand belang bij een zeer goed onderhoude MT03? Ik ben vrij binnenkort van mijn A2 rijbewijs af, en ben mezelf aan het orienteren naar een MT09. Motor heeft 500 km geleden zijn laatste onderhoud gehad, á 1200,- euro. Kan je gegarandeerd 10.000kkm mee voorruit zonder je zorgen te hoeven maken. (bandjes daargelaten natuurlijk, al zijn ook die nu beide nieuw).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan