Kunstleer voor motorpak

RinusKachelglans

Die hard MF'er
24 apr 2009
560
0
Amsterdam
Zaterdag op de motorbeurs nieuw pak gekocht, met de intentie om er zelf wat moois van te maken (of via de naaiert). Bij Damen Leathers langs geweest om te vragen of het mogelijk is metertje fluoriserend geel kon scoren, maar dat feest ging helaas niet door omdat 'dat niet doorging'.

Nu zoek ik mij echt helemaal ongans naar een kunstleerboer die die dingen per strekkende meter verkoopt, maar het lijkt een gebed zonder end. NER-GENS te vinden.

Nu weet ik niet of iemand van MF in de couture zit, maar iemand ervaring/adres/over/zelf gemaakt of gewoon zelf met een stuk wit kunstleer en een spuitbus van de Action?
 
Ik heb mijn skai gekocht via ebay om te proberen, wel niet voor een motorpak. Supergoedkoop en degelijke kwaliteit. Als je wil kan ik de link ook wel zoeken.

Ik heb ook een oud motorpak dat kapot was. Dat heb ik met echt leder laten repareren bij een schoenmaker :) Veel goedkoper dan bij lederwinkels. Soit, alleen de kleur was verschillend. Ik heb dan lederverf gekocht op leerverfshop.nl, waar je zelf je kleur kan aanvragen en sowieso al veel keuze hebt. Het effect ervan op skai weet ik niet, maar op echt leder ging dit goed.
 
Tijger leathers verkoopt gewoon per meter , t is wel 1,40 breed en t moet dan op voorraad zijn , anders komen er bezorgkosten bij enz enz , leverancierskosten en weet ik t allemaal .
Ik zou voor echt leer gaan ipv skai , dat is troep als je valt hoor .
 
Tijger leathers verkoopt gewoon per meter , t is wel 1,40 breed en t moet dan op voorraad zijn , anders komen er bezorgkosten bij enz enz , leverancierskosten en weet ik t allemaal .
Ik zou voor echt leer gaan ipv skai , dat is troep als je valt hoor .

Dat zal wel mee vallen denk ik...
Hij gaat immers dat spul op zijn bestaande leren pak naaien..

Een motorpak van volledig skai leer lijkt me inderdaad niet slim..
Zal vast wel een of andere chinees zijn die die rommel produceert :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan