sabre vf750 s

2 nov 2013
36
0
dordrecht
Hallo allemaal...
ik ben sinds gisterenmiddag de apetrotse eigenaar van een sabre uit '83. *D (en zo groen als gras met motoren)

Hij ziet er vrij netjes uit, "zweet" eeen beetje olie maar voor €475,- hoor je mij niet klagen, dat komt nog wel hahaha :X

De vraag luidt: ik zou graag een ronde koplamp monteren, of liever gezegd,
het complete klok-en koplamp-werk van een cbr... :Y
Kan dat of moet ik dan voor de koplamp al alleen een complete montage beugel zien te bemachtigen, of bestaan er lampen die er gelijk op passen?

ik vind de motor prachtig alleen die vierkante koplamp en dash... mwa :/
 
CAM00019-1.jpg


inmiddels een likkie verf... 8-)
spatbord is ook zwart nu... luchtfilterkapjes liggen te drogen
alles met plastidip dus als ik het zat word of het ziet er niet meer uit pulk je het er zo af :)
ik ga (misschien)decals bestellen: "black bitch" hehehe

nu nog opzoek naar vfr clipons, ronde koplamp(en) en andere tellers
 
Houdt je van de straat :+ volgende keer wel aan de standaard denken.
3 jaar terug ben ik met het keren bij een tankstation op zijn kant gegaan, nergens ijs behalve die plek waar ik stond te keren.
B| kut... vergeet mn standaard, en leg mn fiets heel zachtjes neer |( ...
dag net gespoten tank, verse lak kan niet tegen benzine ;( :N ... grrr... dat gaan we dus over doen...
noob dat ik ben schaam schaam schaam schaam schaam
 
Laatst bewerkt:
Andere teller kan een probleem worden een Sabre heeft geloof ik een elektronisch gestuurde teller ipv mechanisch, met een heel eigen opnemer in het voorwiel (die ook nog eens verschilt per bouwjaar)

Klopt wel volgens mij. M'n broer heeft ook zo'n fiets gehad. Heb ik jammer genoeg total loss gereden tegen een boom.

Hebben nog gekeken of ie gerepareerd kon worden, alleen die cockpit al kostte een vermogen. Zit dacht ik vol met elektronica. Kon ook niet zomaar een andere op gezet worden
 
hallo M.F.-ers...
Ff een vaag verhaal...
ik had een lege accu, inmiddels bijgevuld en opgeladen.
ik wil em terug zetten in mn fiets, sluit min netjes op de "-" aan en wil de plus op de "+" zetten, start ze!!!!!
Let wel zonder sleutel!!!!
en ook in een keer ook nog....

das niet de bedoeling natuurlijk, in een keer starten wel maar liefst op de normale manier

sluiting waarschijnlijk, maar waar
wie kan mij opweg helpen?
 
hallo M.F.-ers...
Ff een vaag verhaal...
ik had een lege accu, inmiddels bijgevuld en opgeladen.
ik wil em terug zetten in mn fiets, sluit min netjes op de "-" aan en wil de plus op de "+" zetten, start ze!!!!!
Let wel zonder sleutel!!!!
en ook in een keer ook nog....

das niet de bedoeling natuurlijk, in een keer starten wel maar liefst op de normale manier

sluiting waarschijnlijk, maar waar
wie kan mij opweg helpen?

Dat kan verschillende oorzaken hebben,
Of je contact stond nog AAN,
Of sluiting in de startknop dan geeft hij gelijk stroom door naar je startmotor. :]
 
contact aan zonder sleutel kan niet, die kan er namelijk alleen uit alstie helemaal uit staat...
startrelais, startknop en of dodemans knop it will be...
op onderzoek uit met een volt-meter

rappe reactie trouwens, thanks :)
 
Laatst bewerkt:
wordt aan gewerkt, en nou je 't zegt idd ze deed wel eens moeilijk met starten.
Moest 1 a 2 tellen het startknopje ingedrukt houden voordat er uberhaubt wat gebeurde... dacht altijd een zwakke accu ofzo...
verklaart alles,
nogmaals bedankt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan